  • 191. Data: 2019-10-01 11:21:16
    Temat: Re: pcb
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 1 Oct 2019 10:41:27 +0200, JaNus napisał(a):

    > Masz 100% racji, nie widzę w tym nic, z czym miałbym się spierać

    Bo nie powiedział że z uwagi na taką a nie inną genezę religii należy
    uważać istnienie bogów za skrajnie mało prawdopodobne, a tych którzy
    uważają inaczej, należy traktować jak graczy w totka usiłujących sobie
    tą drogą poprawić byt materialny :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 192. Data: 2019-10-01 13:47:09
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-10-01 o 10:45, JaNus pisze:

    > Nie znając Ciebie, nie mogę powyższego wykluczyć, lecz jednak stawiałbym
    > dolary przeciw mysim bobkom na lepsze rozpoznanie tematu przez Lockheeda...

    To w takim razie po co mnie w ogóle o to pytasz?

  • 193. Data: 2019-10-01 16:38:17
    Od: JaNus <bez@adresu>

    > I nie sądź po sobie żeśmy ateiści pazerni na wasz majątek

    Nie po "sobie", ale po... faktach. Goszyści wszelkiej maści zawsze mieli
    lepkie ręce, i wyli wniebogłosy nad *cudzymi* majątkami. Aby je
    po-rozdawać. Acz żaden, nigdy, i nigdzie się nie pokwapił, aby rozdawać
    *swoje*! Zawsze tylko cudze, wszak wtedy *jego* nie kosztuje to nic, a nic!

    > choć prawdą a bogiem lepiej by go było wydać na bezdomnych.

    Ponawiam apel: wydawaj *swoje*.

    > Bo synagoga jest jedna

    Że niby co? W każdym większym mieście jest co najmniej jedna, a bywa, że
    i więcej. Jest tez ich trochę w co pomniejszych miejscowościach.

    > pacanie

    tiaaa, jak brakuje argumentów, to zaczynają się inwektywy.

    > a kościołów tysiące. Zatem zaatakowano 100% synagog a kościołów
    > znikomy odsetek.

    i co ma niby piernik do światłowodu? Cały ten około-statystyczny wywód
    świadczy o niedostatkach mózgowych, bowiem nie dowodzi *niczego*! A już
    najmniej rażącej dysproporcji pomiędzy traktowaniem judaizmu, i
    katolicyzmu. Więcej: jeśli synagog jest niewiele, a kościołów Kościoła
    jest tak wiele, to gdy ktoś zaatakuje jeden tylko przybytek, to tak,
    jakby pluł w twarz dziesiątkom milionów!

    > trąbią w TV o tym całymi dniami jak się zdarzy.

    Słyszałeś chociaż raz? Bo ja nie!

  • 194. Data: 2019-10-01 22:09:31
    Od: JaNus <bez@adresu>

    > tych którzy
    > uważają inaczej, należy traktować jak graczy w totka usiłujących sobie
    > tą drogą poprawić byt materialny

    Zakład Pascala...

  • 195. Data: 2019-10-01 22:29:09
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 1 Oct 2019 22:09:31 +0200, JaNus napisał(a):

    > Zakład Pascala...

    Obrzydliwe kunktatorstwo.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 196. Data: 2019-10-02 09:14:19
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    > Zakład Pascala...

    Obrzydliwe kunktatorstwo. Na miejscu boga to bym takimu "wiernemu"
    przywalił z pół wieczności czyścca na sądzie ostatecznym na dokonanie
    wyboru :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 197. Data: 2019-10-02 09:30:12
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    JaNus wrote:

    > Zakład Pascala...

    Zakład Pascala nie mówi, w którego boga lub bogów masz wierzyć.
    Już Cię Wisznu dojedzie za niedołączenie do wyznawców, póki była okazja,
    możesz być pewien...

    No chyba, że zapobiegawczo wyznajesz wszystkich bogów jednocześnie,
    wtedy szacun...

    Pozdrawiam, Piotr

  • 198. Data: 2019-10-02 09:33:43
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 02 Oct 2019 09:30:12 +0200, Piotr Wyderski wrote:

> [...]
    > możesz być pewien...
    >
    > No chyba, że zapobiegawczo wyznajesz wszystkich bogów jednocześnie,

    To tak się nie da. Z bogami jest tak, jak z pieczątkami w paszporcie -
    niektóre się wykluczają.

    Mateusz

  • 199. Data: 2019-10-02 09:42:16
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Mateusz Viste wrote:

    > To tak się nie da. Z bogami jest tak, jak z pieczątkami w paszporcie -
    > niektóre się wykluczają.

    Dlaczego nie verstehen, my wszystko verstehen, pan siądzie, pan poczeka,
    sze załatwi...

    Bogów tolerancyjnych masz z definicji z głowy, a spośród twierdzących,
    że są bogami jedynymi to tylko co najwyżej jeden może mieć rację. Więc
    zdaniem pozostałych, z konieczności nieistniejących, nie masz się co
    przejmować. A z tym jednym, co ewentualnie pozostał, to się już tam
    jakoś dogada...

    Jak się bawimy zakładem Pascala, to na całego!

    Pozdrawiam, Piotr

  • 200. Data: 2019-10-02 11:24:15
    Od: JaNus <bez@adresu>

    > Obrzydliwe kunktatorstwo.

    No ale na szczęście Ty stoisz wyżej moralnie od Pascala, że o większej
    sprawności intelektualnej wspominać nie trzeba...