-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
X-Mozilla-News-Host: news://news.neostrada.pl:119
From: ToMasz <N...@o...pl>
Subject: przeróbka na elektryka
Date: Tue, 18 Sep 2018 15:53:27 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.6.0
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 13
Message-ID: <5ba10357$0$674$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 46.134.53.138
X-Trace: 1537278807 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 674 46.134.53.138:3146
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2639946
[ ukryj nagłówki ]witam
zastanawiam sie nad przeróbką starej agili na elektryka. ktoś gdzieś na
grupach, niekonieczni na tej, wspomniał o cenie 13 tyś złotych za taką
przeróbkę (jak ktoś ma link, informacje, inne informacje prosze o podanie)
ja zacząłęm liczyć ile by to kosztowało gdybym kupował poszczególne
części - wcale nie taniej. dużo zależy ile i jakie akumulatory. ale
nawet najtańsze jachtowe, (lub semi-trakcyjne) wychodzą dość drogo. na
tyle drogo, że ich wymiana po obiecywanych 1000 ładowaniach jest droższa
od paliw ciekłych. walnąłem się w obliczeniach?
Czy ktoś z Was ma informacje z piewszej (drugiej) ręki na temat
przeróbki, eksploatacji i czasu życia tanich trakcyjnych akumulatorów?
ToMasz
Następne wpisy z tego wątku
- 18.09.18 17:19 Zenek Kapelinder
- 18.09.18 20:53 ToMasz
- 18.09.18 21:54 Tomasz Pyra
- 19.09.18 01:43 PiteR
- 19.09.18 03:26 Zenek Kapelinder
- 19.09.18 08:18 p...@g...com
- 19.09.18 13:13 Myjk
- 19.09.18 13:55 Bolko
- 19.09.18 14:24 Zenek Kapelinder
- 19.09.18 17:26 ToMasz
- 19.09.18 17:55 Bolko
- 19.09.18 18:25 ToMasz
- 19.09.18 19:11 Zenek Kapelinder
- 19.09.18 19:53 Bolko
- 22.09.18 19:37 scobowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
Najnowsze wątki
- 2024-05-09 lutownica na węgiel
- 2024-05-09 Dla Kfiata i Olina tzw. prawo międzynarodowe
- 2024-05-08 Osoby które znają informacje tajne
- 2024-05-08 doprowadzenie przymusowe świadka
- 2024-05-08 Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- 2024-05-08 Znów czary (albo niewiedza) - tym razem fotowoltaika
- 2024-05-08 Chess
- 2024-05-08 Gruby pasożyt nasyła tajną policję na aktywistę z Rzeszy działającego w SZAP!
- 2024-05-08 Chess
- 2024-05-08 IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- 2024-05-08 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-08 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-08 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-08 Koniecznie potrzebuję kampera...
- 2024-05-08 Gorzów Wielkopolski => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=