  • 181. Data: 2013-10-28 14:19:36
    Temat: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup

    > Nawet dziecko się zorientuje, że próbujesz teraz kota ogonem wykręcać.

    Możesz sobie różne bzdury pisać na mój temat w niektóre może ktoś uwierzy,
    ale w tym wątku pisałem o prędkościach wiele razy za każdym razem były to
    dozwolone prędkości tylko jeden raz zrobiłem literówkę. Nikt inteligentny
    kto przeczytał inne wypowiedzi albo nawet całą tę wspomnianą wypowiedź nie
    może dojść do błędnego wniosku że namawiam do jazdy niezgodnie z
    ograniczeniami.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 182. Data: 2013-10-28 14:24:31
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > ale to właśnie jest kluczowe.

    Ale ja się w tej kwestii nie wypowiadam. Ja tylko podałem przepis. Przepisy
    często nie podają gotowych rozwiązań w stylu "weź miarkę i zmierz". Dla
    przykładu przepis o zakazie wjazdu na skrzyżowanie gdy nie ma możliwości
    jego opuszczenia nie precyzuje jak stwierdzić czy taka możliwość jest czy
    nie.

    W razie wątpliwości takie rzeczy rozstrzyga sąd.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 183. Data: 2013-10-28 14:30:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.10.2013 14:16, Artur Maśląg pisze:

    > Profilaktycznie 3/4 populacji utłuc, będzie luźniej ;)

    Może tych co siadają na zderzaku? ;)

  • 184. Data: 2013-10-28 14:30:29
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-28 14:19, Ergie pisze:

    > Możesz sobie różne bzdury pisać na mój temat w niektóre może ktoś
    > uwierzy, ale w tym wątku pisałem o prędkościach wiele razy za każdym
    > razem były to dozwolone prędkości tylko jeden raz zrobiłem literówkę.

    Naprawdę nie musisz brnąć - mógłbyś jeszcze przeprosić za pomówienie:>
    Napisałeś czarno na białym, że gdyby inni chcieli jechać te 90km/h
    na 80 to jazda 75km/h oczywiście utrudnianie.

    > Nikt inteligentny kto przeczytał inne wypowiedzi albo nawet całą tę
    > wspomnianą wypowiedź nie może dojść do błędnego wniosku że namawiam do
    > jazdy niezgodnie z ograniczeniami.

    Nawet bez tej "literówki" każdy inteligenty (idąc tropem Twojej
    retoryki) zobaczy, że jazdę zgodną z przepisami nazywasz jazdą niezgodną
    z przepisami i każesz im postępować niezgodnie z przepisami,
    czyli jechać tak jak się innym podoba, a nie tak jak oni uważają
    za stosowne.

  • 185. Data: 2013-10-28 14:30:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.10.2013 14:17, masti pisze:

    > bo kierownik jest tak pijany, że boi się szybciej bo nie trafi w drogę :)

    To nieistotne jest jaką prędkością się porusza bo i tak porusza się
    nielegalnie ;-P

  • 186. Data: 2013-10-28 14:32:33
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Ależ o tym.

    To sobie dyskutujcie beze mnie. Jak lubisz dyskutować o tym że 2+2=4 to
    proszę bardzo, ja w tym uczestniczyć nie zamierzam.

    > Tia, "emeryci do gazu!" - ZUS cię chyba ozłoci.

    Znowu czegoś nie rozumiesz czy celowo próbujesz stwarzać pozory że ja coś
    twierdzę czego nie twierdzę?

    > To nie jest utrudnianie, bo jest (1) konieczne i (2) chroni przed
    > gwałtownym hamowaniem w przypadku znalezienia zjazdu podczas jazdy z
    > "normalną" prędkością.

    ROTFL. Skoro nie potrafisz odpowiednio wcześnie dostrzec zjazdu albo
    łagodnie hamować to idź oddaj prawo jazdy zanim zrobisz sobie albo komuś
    krzywdę.

    > Mhm. Który nie mówi nic o jeździe poniżej limitu prędkości.

    Ileż razy można powtarzać abyś zrozumiał - nie chodzi o jazdę poniżej limitu
    samą w sobie tylko o jazdę która utrudnia życie innym.

    > Gdyby ten paragraf miał takie znaczenie jakie sugerujesz, nie istniałyby
    > znaki określające prędkość minimalną.

    O widzę kolejny przepis którego nie rozumiesz. Idź oddaj prawo jazdy.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 187. Data: 2013-10-28 14:37:43
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-28 14:30, Andrzej Lawa pisze:

    > Może tych co siadają na zderzaku? ;)

    Chcesz działać ich metodami?

  • 188. Data: 2013-10-28 16:17:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.10.2013 14:32, Ergie pisze:

    > To sobie dyskutujcie beze mnie. Jak lubisz dyskutować o tym że 2+2=4 to
    > proszę bardzo, ja w tym uczestniczyć nie zamierzam.

    Oooo, jaki ładny foch po zbiciu argumentów...

    > Znowu czegoś nie rozumiesz czy celowo próbujesz stwarzać pozory że ja
    > coś twierdzę czego nie twierdzę?

    Ależ twierdzisz - twierdzisz, że jazda "wolniej niż inni" (zwłaszcza
    poniżej limitu) to ZAWSZE utrudnianie ruchu podpadające pod paragraf.

    Ale są ludzie starsi, z gorszym refleksem i wzrokiem, którzy dla
    własnego i innych bezpieczeństwa muszą jeździć wolniej. Ty chcesz ich
    wyeliminować.

    Tak samo ktoś zaziębiony gorzej kontaktuje - ale do roboty musi jechać.

    Zafundujesz wszystkim takim szoferów?

    > ROTFL. Skoro nie potrafisz odpowiednio wcześnie dostrzec zjazdu albo
    > łagodnie hamować to idź oddaj prawo jazdy zanim zrobisz sobie albo komuś
    > krzywdę.

    Wiesz, tobie może wszystko jedno którym zjazdem zjedziesz. Ja jednak
    wolę wybrać zjazd WŁAŚCIWY. Nawigacja nie zawsze staje na wysokości
    zadania, zwłaszcza że nawigacja nie jest obowiązkowym wyposażeniem.

    > Ileż razy można powtarzać abyś zrozumiał - nie chodzi o jazdę poniżej
    > limitu samą w sobie tylko o jazdę która utrudnia życie innym.

    Wg twojej "logiki" w ogóle znajdowanie się na drodze to utrudnianie
    życia innym.

    > O widzę kolejny przepis którego nie rozumiesz. Idź oddaj prawo jazdy.

    Ty powinieneś oddać maturę. Czy może wręcz egzamin do gimnazjum, gimbusie.

  • 189. Data: 2013-10-28 17:14:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Nawet przyjmując tak absurdalny punkt widzenia, ze sami regulujemy ruch,
    > nie ma zadnych ograniczen predkosci itp to i tak jestesmy w punkcie gdzie:
    > jedzie kilka pojazdów jedna predkoscia,

    Pozostaje pytanie czy aby jadą jedną prędkością, bo ten z przodu postanowił
    sobie stworzyć korek.

    > Dzis znowu dziwna sytuacja: jade jakies 65 km na godzine ulica
    >wyprzedza mnie.
    > Znowu jechałem za wolno dla miszcza?

    Chyba nie masz wątpliwości?
    65 to dobra prędkość, ale tylko na strefę zamieszkania, gdzie chodników nie
    ma.....

    > Mimo wszystko nie sprowadze dyskusji do rozlazłego jechałem szybko, droga
    > była ładna a widocznosc dośc dobra.
    > Ja lubie konkrety.

    Raczej wolisz liczyć zamiast myśleć.
    Ale możesz sobie to nazywać jak chcesz.

    > Pisałem - wyłączajac dwupasmówki.

    Ale ja pisałem praktycznie TYLKO o dwupasmówkach, tyle że nie raczyłeś
    zrozumieć co czytasz.

    > Nic mi sie nie myli. to tobie pomyliły sie dwupasmowe drogi z sytuacjami o
    > ktorych ja pisze.

    Nic mi się nie pomyliło, to Tobie się myli miasto z wąskimi drogami.
    Nie każde miasto to Luboń.

    > Jak przeczytasz o czym ja pisałem

    O pierdołach jak zwykle.
    A już na pewno bez związku z tezą na którą odpowiadałeś.

    > Skoro znasz droge przy faktory, to wiesz, ze to zadna dwupasmówka nie
    > jest.

    Jasne.
    I co w związku z tym?
    Można tam jechać wolniej niż się da?
    Tylko po co?

    > Tak. moj kapeluszniczy swiat jest jednoczesnie realnym swiatem.

    Problem właśnie tym, że to co jest realne dla kapeluszników, jest
    ograniczeniem umysłowym tych kapeluszników właśnie.
    Ja wierzę, że Wam świat się jawi jako nieustanne zagrożenie, naciśnięcie
    gazu również.
    Z (Twojego) punktu widzenia rowerzysty może naprawdę 50 km/h to jakakolwiek
    prędkość.

    Tyle że nie ma to nic wspólnego ze światem realnym i normalnym ruchem.

    > Nie.

    Tak.
    Jak masz inaczej, to zmień drogi dojazdu i po kłopocie.

  • 190. Data: 2013-10-28 17:16:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    > Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup

    > Dokładnie o tym mówi, tyle że w Polsce niestety jest półmartwy, ale już
    > np. we Włoszech gdzie policja jest wyczulona na utrudnianie jazdy można
    > za to beknąć kilka stówek EUR. Za jakiś czas u nas tez w końcu policja tez
    > kiedyś zrozumie że gdyby nie takie zawalidrogi to nie byłoby wyprzedzania
    > na trzeciego i zacznie intensywniej karać takich spowalniaczy.

    HOWGH !!!!
    To jest idealne clou tej dyskusji, dalszy jej ciąg nie ma sensu.