    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 21 Aug 2014 09:05:15 -0700 (PDT)
    Subject: świergotanie w przedniej osi auta
    From: róża Zieja <z...@g...com>

    Witam
    mam taki problem jestem właścicielem, audi a3 99r, kiedy jeżdżę już chwile autem
    zaczynam słyszeć takie świergotanie a nawet piszczenie w przedniej osi auta.
    Doszłam do takich wniosków, popiskiwać zaczyna kiedy już chwilę jadę autem jakby coś
    się nagrzało to dzwięk podobny do łi łi łi ,dziwny ,przerywany nie słychać go kiedy
    zapalam auto ,kiedy ruszam.
    Świergotało wcześniej przy lekkim skęcie w prawo ,myślałam że to tarcze,
    klocki,łożyska ,dziś wymieniłam prawe łożysko , był luz,klocków zostało z 8mm, mało w
    każdym razie,kiedy naciskam na hamulec piszczenie ustaje ,kiedy ściągam nogę z
    hamulca zaczyna się z powrotem.
    Kiedy już wymieniłam łożysko,przejechałam się ruszałam delikatnie kierownicą w lewo i
    w prawo znów wydobywa się taki dzwięk głośniejszy niż przy jeździe prosto.
    Przez to ,żę dzwięk ustaje kiedy naciskam hamulec wydaje mi się ,że trzeba szukać
    przyczyny w klockach, tarczach, tym bardziej ,że nie zawsze ale z 2a razy słyszałam
    kiedy hamowałam taki dziwny dzwięk,szumiało ,metal o metal? może?
    Wyczytałam też,że łożysko przy skręcie w prawo lewe sie odzywa i na odwrót ja
    wymieniłam prawe , może to lewe jeszcze trzeba wymienić , wcześniej miałam wrażenie
    ,żę ten pisk dochodzi z prawej strony ,teraz bardziej bym obstawiała na lewą.
    Może mieliście podobną syt?
    Róża