  • 11. Data: 2017-08-18 15:10:38
    Temat: Re: toyota auris hybrid
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-08-18 14:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik quent x...@x...com ...

    > No ale pisałes ze auta drogie wiec bierzesz w planie finansowym.
    > Wiec sie grzecznie pytam, co ten plan finansowy zmienia?
    > Bo moznaby wyciągnac wniosek, ze wtedy juz nie jest drogo...?

    Nie chcę auta na własność, pasuje mi płacić miesięcznie i co kilka lat
    zmieniać na nowy model. Stąd ten plan finansowy.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 12. Data: 2017-08-18 15:17:18
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > Nie chcę auta na własność, pasuje mi płacić miesięcznie i co kilka lat
    > zmieniać na nowy model. Stąd ten plan finansowy.

    a te 25k to co to jest?
    ja rozumiem np abonamenty Hyundaya- masz, płacisz stałą kwotę i oddajesz- a
    tu? 25k później kolejne 27k w ratach i co dalej? rozstajemy się poprostu?
    oni biorą auto a Ty zostajesz lżejszy o 52k, bierzesz kolejne auto za 25k na
    start?
    Kto płaci za przeglądy, ubezpieczenie, opony itp?
    Policz, może taxi taniej wyjdzie....

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 13. Data: 2017-08-18 15:24:20
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-08-18 15:17, tck wrote:

> [...]
    > kolejne auto za 25k na start?
    > Kto płaci za przeglądy, ubezpieczenie, opony itp?

    Nie znam detali. Muszę się dopiero w te plany wczytać. Interesuje mnie
    póki co model auta.
    Na jakiś rodzaj abonamentu na pewno pójdę.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 14. Data: 2017-08-18 20:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik quent x...@x...com ...

    > Nie znam detali. Muszę się dopiero w te plany wczytać. Interesuje mnie
    > póki co model auta.
    > Na jakiś rodzaj abonamentu na pewno pójdę.

    Nie znasz detali ale post wczesniej stwierdziłes, ze nowe drogie wiec
    chciałbys plan 2k + rata.
    Dla mnei to jakies mega dziwne co piszesz - chyba jeszcze tego nie
    przemyslałes do konca...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 15. Data: 2017-08-18 20:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik quent x...@x...com ...

    > Nie chcę auta na własność, pasuje mi płacić miesięcznie i co kilka lat
    > zmieniać na nowy model. Stąd ten plan finansowy.

    Podziwiam to jak marketoidzi wmowili ludziom co jest dla nich dobre,
    opłacalne i tanie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

  • 16. Data: 2017-08-20 21:45:45
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2017-08-18 o 15:10, quent pisze:

    > Nie chcę auta na własność, pasuje mi płacić miesięcznie i co kilka lat
    > zmieniać na nowy model. Stąd ten plan finansowy.

    Abonament jest dla ludzi z kasa, jak kogos nie stac na samochod to tym
    bardziej nie bedzie stac na abonament. A wspominales, ze cena nowego
    samochodu jest abstrakcyjna. Zaleta abonamentu to brak klopotu z
    odsprzedaza uzywanego samochodu i caly czas uzywanie w miare nowego
    samochodu za to placisz.
    Pytanie co sie stanie jak po wplacie 25K wyjedziesz z salonu i samochod
    zostanie rozbity albo skradziony. Z tym niektorzy korzystajacy z wynajmu
    mieli klopoty - wiec dobrze by bylo sprawdzic jak tu to wyglada.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 17. Data: 2017-08-20 22:56:10
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-08-20 o 21:45, Marcin pisze:
    > Witam

    > Abonament jest dla ludzi z kasa, jak kogos nie stac na samochod to tym
    > bardziej nie bedzie stac na abonament.

    Nie do końca. Abonament jest jak ktoś potrzebuje jeździć
    i z kalkulacji mu wychodzi, że za używanie może zapłacić tyle i tyle.
    I nie potrzebuje potem żadnego wykupu.
    Nie ma rynku, to i nie ma odpowiednich ofert.
    Pisałem już tu kiedyś, że szukałem kilka lat temu oferty
    takiego najmu długoterminowego w Polsce,
    to oferty były takie, że chcieli w trzy lata 130% wartości auta.
    (przeglądy, naprawy po stronie dawcy auta, nie pamietam jak z
    ubezpieczeniem)
    A w Niemczech było takie samo auto i czynsze były
    na poziomie 20-30% wartości auta za ten okres,
    tylko nie można było używać w PL.
    Na taki rabunek jak u nas proponują, to długo nie będzie rynku
    normalnego na te usługi.

  • 18. Data: 2017-08-21 00:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Na taki rabunek jak u nas proponują, to długo nie będzie rynku
    > normalnego na te usługi.

    Jak widzisz, rynek nie do konca sie z toba zgadza, bo sa osoby ktorym
    marketoidy wmowily ze tak jest "tanio"...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,

  • 19. Data: 2017-08-21 07:52:27
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-08-18 15:17, tck wrote:
    > bierzesz
    > kolejne auto za 25k na start?

    No właśnie ponoć już nie.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 20. Data: 2017-08-21 09:52:33
    Od: p...@g...com

    okolo 7 tys euro przy 36 miesiacach leasingu, prawie 200 ojro miesiecznie oferty dla
    pracownikow duzych firm np Airbus, Daimler sa o 20-30 ojro tansze, znajomy wzial
    wlasnie Tourana za 170 miesiecznie

    Bei Carledo findet ihr derzeit den Seat Leon ST Style im Leasingangebot für Privat-
    und Gewerbekunden. Mit 150 PS hat der Seat Leon ST Style auch genügend Power. Zudem
    kommt er mit einer fairen Monatsrate bei einer Leasingdauer von 36 Monaten.
    Der Seat Leon ST Style hat in diesem Angebot einen Leasingfaktor von 0,61. Basis der
    Berechnung ist die Monatsrate von 176,12EUR sowie der Listenpreis von 28.840EUR. Der
    Leasingfaktor ist damit nur marginal höher als der gestrige Seat Deal.
    Zum Angebot hinzu kommt eine Bereitstellungsgebühr i.H.V. 775EUR (inkl. MwSt.). Wer
    das Auto angeliefert haben möchte, muss zusätzliche 199EUR einkalkulieren.
    oBruttolistenpreis: 28.840EUR
    oLeasingfaktor: 0,61 (inkl. Bereitstellung = 0,69)
    oLaufzeit: 36 Monate
    oLaufleistung: 10.000 km / Jahr (mehr geg. Aufpreis)
    (Mehrkilometer: 6,66 Cent; Minderkilometer: 4,05 Cent)
    oLeasingrate: 176,12EUR / Monat
    oBereitstellung: 775EUR
    oGesamtkosten 36 Monate: 7.115,32EUR (eff. 197,65EUR/Monat)