  • 111. Data: 2017-08-28 09:14:41
    Temat: Re: toyota auris hybrid
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-08-18 20:59, Budzik wrote:
    > Nie znasz detali ale post wczesniej stwierdziłes, ze nowe drogie wiec
    > chciałbys plan 2k + rata.

    ??!!
    Następny co czytać się uczył ale z marnym skutkiem.

    > Dla mnei to jakies mega dziwne co piszesz - chyba jeszcze tego nie
    > przemyslałes do konca...

    No serio?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 112. Data: 2017-08-28 19:09:12
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 24 Aug 2017 19:38:36 +0200, z <...@...pl> wrote:

    >Może ktoś się wypowie jak to jest przy zwrocie takiego auta.

    Jak kiedyś pisałem o zwrocie auta z wynajmu długoterminowego, auto
    dostawcze. Czepianie się o każdą ryskę czy wgniotkę, pretensja że
    podłoga w przestrzeni bagażowej porysowana (w końcu autem wożono
    palety), brak zapalniczki stanowił poważny problem. Oczywiście
    wszystko skrzetnie zanotowane jako podstawa do wystawienia faktury
    rozliczeniowej.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 113. Data: 2017-08-28 19:18:24
    Od: j...@i...pl

    https://panekcs.pl/
    https://www.traficar.pl/
    http://4mobility.pl/

  • 114. Data: 2017-08-28 19:25:47
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 26 Aug 2017 09:30:07 +0200, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:

    >W Mediaexpercie jest zawsze drożej niż na allegro, nawet jak kupujesz za
    >gotówkę i w promocji, więc nie ma czego sprawdzać.

    Nie wiem jak w Mediaexpercie, bo nie mam tego nigdzie pod ręką, ale
    kupowałem ostatnio pralkę w Euro. I cena była niższa od najniższej
    ceny na Allegro. Niewiele, ale jednak. Dodatkowo gratis dowóz (na
    Allegro musiałbym zapłacić minimum 50 zł), wniesienie na pierwsze
    piętro (jakbym kupił na Allegro, to pewnie by mi kurier ją pieprznął
    pod klatką) i zabranie starej pralki na złom (to akurat dodatkow
    płatne, 29 zł., jakbym kupił na Allegro to jeszcze bym się musiał
    przez pół miasta ze złomem telepać).

  • 115. Data: 2017-08-28 21:04:05
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 28-08-2017 o 19:25, j...@i...pl pisze:

    > Nie wiem jak w Mediaexpercie, bo nie mam tego nigdzie pod ręką, ale
    > kupowałem ostatnio pralkę w Euro. I cena była niższa od najniższej
    > ceny na Allegro.

    Ale identycznej, czy dowolnej porównywalnej?

  • 116. Data: 2017-08-29 11:30:56
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-08-28 19:25, j...@i...pl wrote:

> [...]
    > pod klatką) i zabranie starej pralki na złom (to akurat dodatkow
    > płatne, 29 zł., jakbym kupił na Allegro to jeszcze bym się musiał

    Kiedyś jak jeszcze miałem konto na alledrogo, często było tak, że to
    samo można było dostać u danego sprzedawcy taniej w jego sklepie na www
    niż na aukcji.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 117. Data: 2017-08-29 13:44:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 sierpnia 2017 11:30:59 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Kiedyś jak jeszcze miałem konto na alledrogo, często było tak, że to
    > samo można było dostać u danego sprzedawcy taniej w jego sklepie na www
    > niż na aukcji.

    Czasami i teraz tak jest że towar w sklepie www tańszy ale droższa wysyłka niż na
    allegro

  • 118. Data: 2017-08-29 16:54:12
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29-08-2017 o 13:44, Kris pisze:

    > Czasami i teraz tak jest że towar w sklepie www tańszy ale droższa wysyłka niż na
    allegro

    Jasne że tak.
    Tyle że mediaexpert na alledrogo nie sprzedaje, żyje z tych którzy tam
    nie zaglądają, więc nie znają cen realnych.

  • 119. Data: 2017-08-29 22:19:47
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 28 Aug 2017 21:04:05 +0200, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:

    >Ale identycznej, czy dowolnej porównywalnej?

    Identycznej. Co do jednej literki w symbolu ;)

  • 120. Data: 2017-08-30 18:55:52
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29-08-2017 o 22:19, j...@i...pl pisze:

    > Identycznej. Co do jednej literki w symbolu ;)

    No właśnie.
    W ten sposób przypadkiem faktycznie może być taniej, ale tak się nie
    kupuje chcą kupić tanio.