  • 21. Data: 2015-12-02 08:46:54
    Temat: Re: [znów o drukarce] Jaki laser kolor A4 do domu?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-12-01 o 13:38, z pisze:

    > Co to za model? Mam sentyment do HP :-)

    HP F4280

    http://g1.pcworld.pl/galeria/1/5/15524/thumbnails/34
    236.jpg_resize_430x275.jpg

    Kupuję wkłady HP 300XL

    PZDR
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 22. Data: 2015-12-02 08:47:56
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-12-01 o 18:12, Paweł pisze:
    > I tusze Ci nie wysychają jak tygodniami nie drukujesz? Tusze masz w
    > drukarce, czy jakimś zewnętrznym hermetycznym pojemniku? Mnie tusze po
    > tak długim postoju nie chcą drukowac i jest kaplica, gdy akurat
    > potrzebuje coś pilnie wydrukować, a do sklepu z tuszami daleko i nie ma
    > czasu by pojechać tam. Teraz jest tak, że co drukowanie to praktycznie
    > musze nowy zestaw tuszy kupić. I jeden jest w pogotowiu na zapas.

    Normalnie trzymam w drukarce.
    Jest cały czas podłączona do zasilania (przyciskiem wyłączona).

    Pozdrawiam - Mirek

  • 23. Data: 2015-12-02 10:08:07
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "neostrada" <b...@w...pl> wrote in message

    > 1. automatyczny duplex (koniecznie),
    > 2. karta sieciowa/serwer wydruku (koniecznie),
    > 3. moduł Wi-Fi (wskazane),
    > 4. dostępność zamienników tonerów (koniecznie, jeśli komplet oryginalnych
    > kosztuje prawie tyle co nowa drukarka),
    > 5. może być w formie urządzenia wielofunkcyjnego (chodź mam osobny lepszy
    > skaner).

    ciezko go juz znalezc ale dell 1350cnw spelnia wszystkie zalozenia poza
    pierwszym

    ja nie z tych co wiedza lepiej co autor mial na mysli, ale jezeli chcesz
    drukowac srednio jedna-dwie kartki dziennie

    > Jako, że dużo tych wydruków często nie będzie, to podejrzewam, że tonery
    > startowe wystarczą mi na rok, albo nawet i 2 lata używania.

    to po co ci duplex ktory ogromnie zaweza wybor?

    --
    http://db.org.pl/

  • 24. Data: 2015-12-02 10:14:47
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    Oraz mocno podnosi cenę i gabaryty.
    Podobnie cenę podnosi wi-fi.
    Nie lubię wi-fi w drukarkach z kilku przyczyn (a jeśli mam to wyłączam)
    choćby z takiej, że z włączonym wi-fi nie zapadają w głębokie uśpienie
    (czytaj: zużywają więcej watów w trybie oczekiwania).

    -----

  • 25. Data: 2015-12-02 11:16:12
    Temat: Re: [zn?w o drukarce] Jaki laser kolor A4 do domu?
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    W dniu 2015-12-02 o 10:14, ????? pisze:
    > Oraz mocno podnosi cen? i gabaryty.
    > Podobnie cen? podnosi wi-fi.
    > Nie lubi? wi-fi w drukarkach z kilku przyczyn (a je?li mam to wy??czam)
    > cho?by z takiej, ?e z w??czonym wi-fi nie zapadaj? w g??bokie u?pienie
    > (czytaj: zu?ywaj? wi?cej wat?w w trybie oczekiwania).
    >

    > -----

    1. odpowiadaj pod cytatem
    2. skonfiguruj czytnik - tak Twój post wygląda w czytniku domyślnie
    zakładającym UTF-8, ponieważ Twoje posty nie niosą informacji o sposobie
    kodowania:

    http://snap.ashampoo.com/iOlwJMSn

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 26. Data: 2015-12-02 11:22:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 1 Dec 2015 13:38:40 +0100, w <565d94d1$0$652$65785112@news.neostrada.pl>,
    z <...@...pl> napisał(-a):

    > Co to za model? Mam sentyment do HP :-)

    Daj sobie spokój z HP...

  • 27. Data: 2015-12-02 12:26:12
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    Skonfiguruj swój czytnik - zmień domyślnie na Central European (ISO).

    -----

  • 28. Data: 2015-12-02 15:38:09
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    W dniu 2015-12-02 o 12:26, ????? pisze:
    > Skonfiguruj sw?j czytnik - zmie? domy?lnie na Central European (ISO).
    >

    > -----

    1. Odpowiadaj pod cytatem
    2. Nie będę się kopał z koniem. Po to powstał nagłówek charset=xxx, żeby
    mój czytnik nie musiał się domyślać, tylko użył tego kodowania którego
    Ty używasz, jako źródłowego, i przekonwertował mi Twoje znaki tak, żebym
    zobaczył to co chciałeś napisać. Opieranie się na "wartościach
    domyślnych" jest... słabe. Jak napiszesz coś z Unixa, za pomocą programu
    pine, a na terminalu z którego będziesz pisał, będzie zainstalowana
    Mazovia, to też mi każesz zmieniać w moim czytniku domyślne kodowanie na
    Mazovię?
    Powtórzę po raz ostatni - skonfiguruj swój czytnik, albo użyj nowszego,
    który pozwala to skonfigurować, tak, aby inne czytniki WIEDZIAŁY jakiego
    zestawu znaków używasz. Jeśli uważasz, że głupio gadam, to z mojej
    strony EOT, a Ty sobie krzacz do woli.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 29. Data: 2015-12-02 19:56:28
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 02.12.2015 Mirek Ptak <n...@n...pl> napisał/a:

    > Normalnie trzymam w drukarce.
    > Jest cały czas podłączona do zasilania (przyciskiem wyłączona).

    Potwierdzam, DCP-J140W to rewelacja dla rzadko drukujących.
    Wystarczy trzymać podłączoną do prądu, a drukarka sama o swoje
    (i tuszy) zdrowie zadba.

    --
    Dominik & kąpany (via raspbianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 30. Data: 2015-12-02 21:29:26
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-12-01 o 21:21, Irokez pisze:
    > W dniu 2015-12-01 o 08:36, Mirek Ptak pisze:
    >(...)
    > faktur. Tusze tańsze, bo po chyba 60zł ale starczały na... kilkanaście
    > faktur i miesiąc niedrukowania. Jak padł mu system i robiłem reinstalkę
    > dał mi płytę instalacyjną do tego śmiecia. Na 4 jajowym Athlonie
    > instalował się ten śmieć godzinę. To już mnie podqr..ło i po obaleniu
    > (...)

    Mam podobne doświadczenia.

    A największy idiotyzm w przypadku HP, to brak możliwości instalacji
    drukarki, jeśli instalator jej nie widzi albo podpiętej przez USB, albo
    via TCP/IP :(

    Skretynieli w tym HP do reszty.

    --
    Pozdrawiam.