  • 21. Data: 2022-11-27 07:55:20
    Temat: Re: Ciekawy film o samochodach elektrycznych
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.11.2022 o 01:43, ii pisze:

    > Prościej, w sensie "z jeszcze większego hajsu okradniemy plebs"

    I jeszcze będzie że łunia kazazła!

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 22. Data: 2022-11-27 07:56:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.11.2022 o 00:10, Poldek pisze:

    > Jak przejazd każdą drogą będzie płatny za każdy przejechany kilometr,

    Pomijając już to, że nie o tym mowa, to niby dlaczego nie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 23. Data: 2022-11-27 10:16:42
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 26.11.2022 o 19:38, nadir pisze:
    > Akurat przy dzisiejszych technologiach nie jest wielkim problemem
    > dołożenie do samochodu elektrycznego układu, który podczas kontroli
    > drogowej

    czemu drogowej, monitoring 24/7 przez sieć komórkową albo elektryczną, łącznie z
    wyłączeniem możliwości naładowania (po stronie samochodu) do czasu opłacenia
    zaległości,
    czy np. w szczycie poboru bez dodatkowej opłaty 200%

    > wykaże, czy ładujesz się opodatkowanych ładowarek czy z
    > "taniego" prądu domowego. I tak jak UE wymusza różne bzdurne systemy do
    > obowiązkowego wyposażenia samochodu, tak może wymusić szajbkę do
    > opodatkowania ładowania.

    stawiam na bezpośrednią komunikację między siecią a samochodem, sam końcowy licznik
    ładowarki zbyt łatwo byłoby podłączyć do domowego prądu na przedłużaczu

  • 24. Data: 2022-11-27 10:20:14
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 26 Nov 2022 12:23:08 +0100, T. napisał(a):

    > https://www.youtube.com/watch?v=q7qTcDUV49Q

    Skamlenie frustratów którym się zabiera przedłużacz członka :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 25. Data: 2022-11-27 10:27:09
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 26.11.2022 o 15:07, nadir pisze:
    > W sumie to nic odkrywczego w tym filmie nie pokazali, o wszystkim już
    > pisaliśmy na tej grupie. A zaraz "przyjdzie" jeszcze Cavallino i będzie
    > pierdolił o hejterach i pisiorach.

    one są w miarę atrakcyjne do pewnego użytku jeżeli chodzi o dziś dzień, tylko
    wprowadzają
    zupełnie nowe możliwości kontroli nad pojazdami w przyszłości

    z drugiej strony - alternatywa w postaci tkwienia do końca przy paliwach kopalnych
    też już
    ma słabe perspektywy

  • 26. Data: 2022-11-27 10:32:53
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > Skamlenie frustratów którym się zabiera przedłużacz członka :)

    przy aplauzie debili którym wydaje się że ktoś tu chce jakiegoś 'dobra' a nie po
    prostu
    wyłączenia kolejnego kawałka dochodów spod zarządu tego kto go wypracował i
    przekazania go
    na rzecz państwa i korporacji

  • 27. Data: 2022-11-27 10:45:45
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 27.11.2022 o 00:12, Poldek pisze:

    > Jeżeli uważasz, że to nie jest dobra oferta, to nie kupuj.

    Własnie o to chodzi.
    Ja chciałbym kupić.
    Ale nie da sie, nie ma takiej opcji.
    Mogę tylko wynająć, i płacić haracz.

  • 28. Data: 2022-11-27 10:55:45
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 26.11.2022 o 13:17, T. pisze:

    > Wynajmuję mieszkanie. Jednak chyba nadal jestem jego właścicielem. Czy o
    > czymś nie wiem...?

    Nie czujesz ironii?

    Napisałeś, że "własność idzie się yebać", co jak sam teraz piszesz, nie
    jest prawdą.

    > T.
    > Ps. Jeśli nie rozumiesz - nie będzie modelu dzisiejszego - auta nie będą
    > już sprzedawane, będą tylko wynajmowane. Ale właściciele firm
    > wynajmujących być może też nie - dałem to jako pytanie... Być może
    > właścicielami będą producenci.

    Będzie ten, kto ma pieniądze. Także wpływy, ale to jest konfrontacja
    siły jednostek z dużymi grupami społecznymi, gdzie nie widać jak na
    dłoni. Niestety widać, że decydenci nie respektują woli narodu. Ale
    pewnie naród nie zorientuje się bo podzielony poglądowo jest. Tak jak
    frajerzy chcą wysokich mandatów, odbierania samochodów itp

  • 29. Data: 2022-11-27 10:57:04
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > W sumie to nic odkrywczego w tym filmie nie pokazali, o wszystkim już
    > pisaliśmy na tej grupie. A zaraz "przyjdzie" jeszcze Cavallino i będzie
    > pierdolił o hejterach i pisiorach.

    Przyznaj, że niektóre tezy postawione w filmie są absurdalne. Potem niby
    coś odkręcają, ale ... ktoś sobie właśnie potem postrzega to, jak te
    tezy mówiły a że nie dało się ich udowodnić to już ich nie interesuje.

  • 30. Data: 2022-11-27 11:00:43
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 27.11.2022 o 04:23, JDX pisze:
    > On 26.11.2022 20:10, robot wrote:
    > [...]
    > Normalnie nigdy nie można było kupić ,,na własność programu". Zawsze
    > kupowało się prawo do jego użytkowania.

    To są tylko słowa.
    W praktyce, kupowało sie program i używało go ile chciało.
    Teraz nie ma takiej opcji.

    Z tym, że obecnie coraz częściej
    > producenci sprzedają to prawo na czas określony, a nie na nieokreślony,
    > jak to drzewiej bywało.

    To jest jak kredyt.
    Tylko kiedys, jak miałes pieniądze na kupienie czegos
    to kupowałes.
    Jak nie miałes to mogłes wynająć lub wziąć kredyt na to.

    A trend jest taki, żeby wyrugować opcje kupienia,
    a pozostawienia opcji spłacania kredytu do usranej smierci.