  • 201. Data: 2020-10-29 17:59:51
    Temat: Re: Martwię się
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik collie c...@v...pl ...

    > Nie rozumiesz. Dyskutowanie o samochodach z ludźmi, którzy mają
    > kolorowe włosy i truskawki coś tam, zupełnie samochodom nie
    > przeszkadza, ale czytanie wypocin niedouczonego barana, który
    > za nic ma znaki przestankowe i nie rozróżnia "on przyznaje" od
    > "ja przyznaję", już wymaga samozaparcia.

    Ciesz sie ze masz jeszcze kogo czytać bo zdaje sie ciebie, jako
    miejscowego chama ukrywajacego sie pod płaszczykiem walki o czystosc
    jezyka, juz wiekszosc wrzuciła do Kf ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 202. Data: 2020-10-29 17:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Jakiś czas temu popierdzieliłem daty badań i o ich braku
    > poinformował mnie przedstawiciel PZU który przyszedł sprzedać mi
    > kolejne ubezpieczenie. I znalazł podstawę prawna aby mi tego
    > ubezpieczenia nie sprzedać do czasu kiedy zrobię badania. Nawet go
    > nie zraziło że musiał z tego powodu drugi raz do mnie przyjeżdżać.

    A po co przyjezdzał drugi raz? (hint: u mnie juz by nie miał czego
    szukac :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

  • 204. Data: 2020-10-29 17:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik K n...@e...com ...

    > To sie robi wczesniej niz na kilka dni przed uplywem terminu, a
    > jak delegacja krajowa to tez mozesz badanie zrobic w dowolnej
    > stacji. W kazdym razie mogliby pomyslec o takich sytuacjach i
    > jesli udokumentowane to zwracac albo nie naliczac.

    Ale rozumiesz, ze na ta delegacje to sie np jedzie firmowym autem a nie
    prywatnym.
    Albo niech bedzie ze sie jedzie na długie wakacje.
    Albo mieszka pol roku w miescie x a pol roku w y.

    Naprawde, wariantów jest sporo.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton

  • 203. Data: 2020-10-29 17:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik yabba ...@...pl ...

    > A ile jest pojazdów naprawdę jeżdżących bez przeglądu? A nie
    > stojących w oczekiwaniu na naprawę/remont.

    Mysle ze mniej niz 1,2mln...

    Pete - skad te dane?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

  • 205. Data: 2020-10-29 18:05:18
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-28 10:11, K wrote:

    > No to jak lezy w szpitalu to nie jezdzi, wyjdzie ze szpitala to zrobi
    > przeglad, a jak kogos nie stac na biezace naprawy to z calym szacunkiem
    > ale powinien sie zastanowic czy dalsze posiadanie samochodu ma w ogole
    > sens z ekonomicznego punktu widzenia.

    Przecież może poczekać aż mu kasy przybędzie. I wtedy naprawi samochód i
    zrobi ten przegląd. W czym problem? Samochód nu się w niędzyczasie
    zepsuje od stania?

  • 206. Data: 2020-10-29 18:06:18
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/10/2020 16:59, Budzik wrote:
> [...]
    > prywatnym.
    > Albo niech bedzie ze sie jedzie na długie wakacje.
    > Albo mieszka pol roku w miescie x a pol roku w y.

    No to w przypadku firmowego, jest tam ktos w firmie kto sie utrzymaniem
    floty zajmuje. A jak sie jedzie na dlugie wakacje (jak dlugie?) autem to
    sie tymbardziej sprawdza jego stan i wszystkie dokumenty typu
    ubezpieczenie czy badania techniczne i w przypadku ich braku jedzie sie
    je zrobic jesli ich termin przypada na czas pobytu poza domem/krajem.
    Nie ma tez rejonizacji, wiec mozna je zrobic zarowno w miescie x jak i
    y. Nie widze problemu.

    A pamietasz zeby za OC/AC zaplacic?

  • 207. Data: 2020-10-29 18:08:02
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-29 16:16, K wrote:

    > Jedno wynika z drugiego. Jak go nie uzywasz to go wyrejestruj.

    1. Nie da się.
    2. Nie po to rejestrowałem by wyrejestrowywać.
    3. Po co w ogóle cokolwiek robić? Może Ty porób. Palcem w bucie pokiwaj
    albo w nosie dłub. Bo Ci się chyba nudzi a nie masz konkretny powód. To
    chyba jak Ty sobie pokiwasz to ja już nie będę musiał. Czy może nadal
    będę musiał bo nie mogę mieć od Ciebie lepoiej? Itp itd

  • 208. Data: 2020-10-29 18:08:03
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/10/2020 16:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > A po co przyjezdzał drugi raz? (hint: u mnie juz by nie miał czego
    > szukac :))))

    A nie szkoda ci zycia na zalatwianie nowego ubezpieczenia z nowym
    ubezpieczycielem zamiast pozwolic chlopu przyjechac drugi raz?

  • 209. Data: 2020-10-29 18:09:23
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-29 17:16, K wrote:

    > https://www.gov.pl/web/gov/wyrejestruj-pojazd

    Wuju

    "
    Kiedy możesz ponownie zarejestrować pojazd

    Pojazd, który został wyrejestrowany, nie może zostać ponownie
    zarejestrowany.
    "

    O to chodziło?

  • 210. Data: 2020-10-29 18:14:47
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-29 17:11, K wrote:

    > A ubezpieczony jest?

    A jeśli nie to co?

    > W cywilizowanych krajach w takiej sytuacji przeglady sie automatycznie
    > przekladaja o kilka miesiecy.

    Nie sądzę by gdziekolwiek tak było. Ale miałoby sens by przegląd odbywał
    się po okreśonym przebiegu. No bo jeśli tego przebiegu nie można
    zmieniać to chyba można na tym oprzeć domniemanie, że ewentualne
    nieużywanie samochodu naprawdę ma miejsc i nie ma powodu by wymagać
    przeglądu. Ja tak jestem przeciwny rejstrowaniu przebiegu, ale również
    rejestracji samochodów. Równie dobrze możnaby wszystio rejestrować a
    tego to ja na pewno nie chcę.