  • 201. Data: 2019-10-24 08:59:50
    Temat: Re: Przejście. uzależnienie.
    Od: "BronkL" <l...@h...pl>

    Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości
    news:5db0d45c$0$522$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie kumam "logiki" zapierdalaczy. Zamiast zwolnić za darmo, wolą zapłacić
    > kasę (w podatkach) po to, żeby wolniej jeździć.
    >
    > Pozdrawiam
    > Piotr

    To jest uzależnienie, tak samo jak inne nałogi : pracoholizm, palenie
    tytoniu, religia, itd.

  • 202. Data: 2019-10-24 09:19:09
    Temat: Re: Przejście. "warunki ruchu drogowego".
    Od: "BronkL" <l...@h...pl>

    Użytkownik "JaTy" <J...@g...com> napisał w wiadomości
    >W dniu 20.10.2019 o 23:45, Zenek Kapelinder pisze:
    > ... Ale nie wolno mu się zatrzymać bliżej niż 10 metrow od przejscia.
    > Czyli jeśli chce dla siebie legalnie przepuscic pieszego bedacego na
    > chodniku musi zatrzymać się dalej niż 10 metrow od przejscia ....
    >
    > Weź i przeczytaj w końcu ze zrozumieniem cały art. 49 (wg aktualnego stanu
    > prawnego) ze szczególnym uwzględnieniem ustępu:
    > 4. Zakaz zatrzymania lub postoju pojazdu nie dotyczy unieruchomienia
    > pojazdu wynikającego z warunków lub przepisów ruchu drogowego.
    >
    > i przestań p ... bo to już dawno "jest nie do zjedzenia"

> [...]

    Widzę, że nie jesteś w stanie zrozumieć "warunków lub przepisów
    ruchu drogowego".
    Pieszy stojący na chodniku nie jest "warunkiem ruchu drogowego".

  • 203. Data: 2019-10-24 09:19:47
    Temat: Re: Przejście. "pogania i ryje klaksonem".
    Od: "BronkL" <l...@h...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w wiadomości

    > 80 czy 60?
    > Bo jeśli 80, to już 80 na lewym pasie to nawet nie jest wleczenie, to coś
    > jeszcze gorszego,

    Wyprzedzam jadąc 80, ci na prawym pasie jadą 60, bo tyle dozwolone.
    To nie jest wleczenie.
    Oczywiście, gdy pojawi się luka na prawym pasie to zjeżdżam na prawy pas.

  • 204. Data: 2019-10-24 09:48:10
    Temat: Re: Przejście dla pieszych i BMW
    Od: p...@g...com

    --Miasto zapłaci za dodatkowe patrole policjantów z drogówki - tak jak to robimy już
    w tym roku, a w przyszłym roku zakończymy audyt przejść dla pieszych. W sumie
    sprawdzimy 4500 miejsc."

    oho to chyba nowa wersja "pay to live" :-) kazdy moze sobie wykupic takie patrole czy
    tylko gmina/jednostki budzetowe ?

  • 205. Data: 2019-10-24 09:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > czyli wymuszają, to oprócz hamowania trabimy na nich.

    Sam wczoraj takiego jednego zwyzywałem co wszedł przed auto w sposób
    absurdalny ryzykujac własne zycie ale zeby trabic na kazdego co zmusza
    nas do zatrzymania to jakis zenkoabsurd :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 206. Data: 2019-10-24 10:15:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 23 Oct 2019 08:32:14 -0700 (PDT), p...@g...com

    > A ssij sobie jeśli takie masz fantazje :-)

    Naucz się czytać ze zrozumieniem a potem wróć. Hipokryto.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 207. Data: 2019-10-24 10:49:30
    Od: p...@g...com

    --A ssij sobie jeśli takie masz fantazje :-)

    --Naucz się czytać ze zrozumieniem a potem wróć. Hipokryto.

    przypomnijmy

    *Niedalej jak wczoraj sytuacja, ograniczenie do 60, jadę 80 bo mnie pogania
    ten z tyłu*

    po prostu zapytalem uprzejmie co powoduje ze zachowales sie jak *tu wpisac dowolny
    epitet* ew. jak kierowca w podeszlym wieku a ty zamiast napisac ze bales sie
    laserowych swiatel czy mega sonicznego klaksonu wyjezdzasz z jakimis niesmacznymi
    propozycjami ... no nie wstydz sie napisz co powoduje takie zachowanie byc moze jest
    na grupie lekarz i cos zaleci :-)

  • 208. Data: 2019-10-24 11:11:21
    Temat: Re: Przejście. KAMERY i FOTORADARY.
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2019-10-24 o 08:48 +0200, BronkL napisał:
    > To jest jedyna metoda - nieuchronność kary.
    > KAMERY i FOTORADARY natychmiast zmniejszą ilość zabitych na drogach.
    > Na Zachodzie kierowcy też są ludźmi i nie są lepsi od Polaków.
    > Tylko nieuchronnośc kary robi z nich owieczki.

    Nie do końca tak jest. Dużą rolę odgrywa społeczne piętnowanie
    niebezpiecznych zachowań. W PL tego praktycznie nie ma, w FR jest
    normalnością. Jednak aby dojść do tego etapu rozwoju trzeba by najpierw
    ucywilizować polską dzicz przez kilka lat - i tu faktycznie miecz
    Damoklesa może być niezbędny, ale to wymaga silnej woli politycznej.

    Mateusz

  • 209. Data: 2019-10-24 11:32:03
    Temat: Re: Przejście. my ci wykasujemy grzechy.
    Od: "BronkL" <l...@h...pl>

    Użytkownik "Mateusz Viste" <m...@x...invalid> napisał w wiadomości

> [...]
    > ucywilizować polską dzicz przez kilka lat - i tu faktycznie miecz
    > Damoklesa może być niezbędny, ale to wymaga silnej woli politycznej.

    I niestety, nie ma tej silnej woli politycznej.
    PiSdzielcy włażą w Dudę suwerenowi, a Partia Watykańska
    mówi : nagrzeszyłeś ? trudno, my ci wykasujemy grzechy.

  • 210. Data: 2019-10-24 12:40:15
    Od: jerzu <j...@g...com>

    https://youtu.be/c3sLIGQiABg - jakby ktoś chciał szczegółową analizę przeprowadzić.