  • Data: 2023-05-19 00:03:19
    Temat: Re: Aparat fotograficzny czy komórka ?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-05-18, Universis <u...@w...pl> wrote:

    > Dośc obszernie naswietliłeś temat - dziekuję. Chyba kupię ten A12 choć trochę boli
    że ma tylko 4G

    No to rozważ A33. Przeszedłem na niego właśnie ze względu na 5G
    (ciekawość głównie). To przesycenie nie jest w praktyce aż tak
    dokuczliwe i dotyczy głównie scen typu j.w. Zresztą zdaje się można
    zdefiniować poprawiający filtr i będzie to robił automatycznie.

    Tu masz taki przesycony: https://photos.app.goo.gl/99rdhLtqTkcR74BP9

    --
    Marcin