eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaChiny zbudowały największy kontenerowiec w historii. Na jego pokładzie zmieści się 240 tys. kontenerów o łącznej wadze 2,400 tys. ton › Re: Chiny zbudowały największy kontenerowiec w historii. Na jego pokładzie zmieści się 240 tys. kontenerów o łącznej wadze 2,400 tys. ton
  • Data: 2022-07-01 17:23:33
    Temat: Re: Chiny zbudowały największy kontenerowiec w historii. Na jego pokładzie zmieści się 240 tys. kontenerów o łącznej wadze 2,400 tys. ton
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.07.2022 o 14:46, a a pisze:
    > Rozpędził się w kanale i skręcił ster i planowal zablokowac kanal na miesiące
    > i niektórzy nie czekali i po[płyneli ku Afryce.

    Zapewne to są jakieś uproszczenia z Twojej strony, ale wydaje mi się, że
    to nie jest tak, że kapitan osobiście kręci kołem sterowym na takiej
    jednostce. Plan, planem, ale że załoga się nie zbuntowała przed
    przywaleniem w brzeg? No i wcześniej rysując coś po wodzie chyba by
    zdziwił sternika, któremu kazał kręcić takie "bączki".

    Czy pisząc, ze niektórzy nie czekali sugerujesz, że to była
    zorganizowana i zaplanowana akcja i wielu kapitanów o tym wiedziało?
    Wątpię, by przy takiej skali ktoś się nie wygadał. Bardziej po prostu
    część zdawała sobie sprawę z poziomu skomplikowania akcji ściągnięcia z
    mielizny statku i uznali, że szybko to nie będzie.

    --
    Robert Tomasik