eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaChiny zbudowały największy kontenerowiec w historii. Na jego pokładzie zmieści się 240 tys. kontenerów o łącznej wadze 2,400 tys. ton › Re: Chiny zbudowały największy kontenerowiec w historii. Na jego pokładzie zmieści się 240 tys. kontenerów o łącznej wadze 2,400 tys. ton
  • Data: 2022-07-01 17:29:49
    Temat: Re: Chiny zbudowały największy kontenerowiec w historii. Na jego pokładzie zmieści się 240 tys. kontenerów o łącznej wadze 2,400 tys. ton
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.07.2022 o 14:52, a a pisze:
    > pasażerskie sa cruisy wycieczkowe, ale nie zabieraja na poklad 10.000 pasażerow
    > bo jest limit.

    Czyli dla statków pasażerskich są limity zabierania pasażerów, a dla
    kontenerowców nie ma? Coś to mało prawdopodobne rzeczy piszesz. No i
    nadal nie bardzo sobie wyobrażam załadunek i wyładunek miliona ludzi na
    statek. Powiedzmy, że będą wchodzić co 10 sekund. Policz, bo może się
    pomyliłem, ale mnie wychodzi 116 dni przez 24 godziny na dobę.
    Oczywiście można pokombinować z przyspieszeniem załadunku (więcej
    trapów), ale nadal ci ludzie muszą jakoś do portu się dostać. Potem to
    trzeba wyładować.

    Swoją drogą, że załadunek/wyładunek 240.000 kontenerów też krótki nie
    będzie.

    --
    Robert Tomasik