    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Ciekawe numery 2023
    Date: Mon, 15 May 2023 19:19:30 +0200
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <bc8s01987edt$.k2mf0ji6486g.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1h1gl9yh7m7c9.rwhx2p1u7cu$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <nvexw8wiiw27$.1rqutw4jx8neo$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1rwhvrisvyj4d.8m2gzl5xxr63$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <jc5br6646ofj$.zob6nr4ibtxe$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    On Mon, 15 May 2023 17:42:28 +0200, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Zapewnie. Podejrzewam, że to najczęściej spotykany format załączników.

    Pewnie tak. Pogratulowac Adobe, że sie wcisnęła ze standardem?

    Ale jakby nie zrobiła darmowej przeglądarki pod Windows, to g*,
    a nie by sie wcisnęła :-)

    > Zgaduję, że tego samego -- programów z pakietu Whatever Office.
    > Jak zrozumiałem, "świat windows" znaczy to samo, co "świat biura".
    > Kiedyś sięgał szerzej, dzisiaj to coraz rzadsze przypadki.

    Raczej coraz częstsze. Sun padl, SG padlo ... hm, uklady scalone na
    czym sie projektuje?

    > Tak bywa, gdy się zatrudnia "fachowców" z łapanki.

    Hm, podejrzewam, ze przetarg.
    A moze nawet jakies odgórne wytyczne.

    > To teraz. Kiedyś moje doświadczenia nie były odosobnione.

    > Napisanie makra na kody paskowe zajęło mi kiedyś jakąś godzinkę.
    > Ale wtedy to nawet Windows 3.0 jeszcze nie istniał.

    Wow, dobry ten TeX.

    > Podejrzewam, że dzisiaj po prostu ładują font z kodem paskowym.

    Pewnie tak.
    Wtedy powstaje kolejny problemik - tlumaczenie znaków spoza przedziału
    ASCII :-)

    Takie szybkie?

    J.