  • Data: 2023-05-16 11:05:00
    Temat: Re: Ciekawe numery 2023
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 15 May 2023 19:44:09 +0200, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Ściśle powiązany z PS. A PS standardem już był wcześniej.

    Dosc ograniczonym IMHO.

    > Niespecjalnie była konkurencja.

    Word wystarczającą konkurencją :-)

    > Sam Unix jako taki też. A systemy uniksopodobne zostały dwa, z tych
    > co mają jakieś znaczenie.

    > Nie wiem, nigdy nie projektowałem. Ale nie przypuszczam, że na MS Office.

    Dawniej to była domena "workstation" z Unixem.
    Ale takich juz nie ma.

    Ale 100 mld tranzystorow ... to chyba przekracza mozliwosci peceta?
    "mainframe" jakis ?

    > To jest jakies usprawiedliwienie?

    Moze ktos mial dobre intencje ... Office jest do d*, wiec nie
    zamawiajmy :-)

    > Dobry. Ale akurat to by się dało szybko nawet w Turbo Pascalu.

    Owszem, ale nie chcesz w Turbo Pascalu.

    Do dyspozycji masz ... Windows. Ewentualnie linux :-)

    Tzn moze byc TP, tzn w Delphi, ale razem z całym programem do recept.
    I wydrukiem przez Windows.

    > Po co tłumaczyć?

    Taki np Code 128 ma 100 kombinacji paskow plus kilka dodatkowych,
    razem ze 105.

    trzeba kilka dobrac spoza zakresu 33-126 ...

    > Nie, tak prosta to robota. Dzisiaj "przeskładanie" tysiąca stron książki
    > trwa około sekundy.

    W Texie?

    Bo pdf to juz chyba dluzej ..

    > Kiedyś książki były takie same, program ten sam, ale
    > na wynik czekało się jakieś pół godziny. Niczego nie trzeba było zmienać
    > w sofcie, tylko wydajność procesorów wzrosła. Nie jest też tak, że nie
    > powstały inne systemy. Trudno jednak o taki, który w tak prosty sposób
    > poradzi sobie z tak złożonym zadaniem. Banki potrafią liczyć pieniądze.

    i ten pdftex brzmi bardzo rozsadnie ...

    J.