  • Data: 2020-10-08 09:43:32
    Temat: Re: Cierpienia młodego wynalazcy w realiach PRL
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.10.2020 o 01:03, Konrad Anikiel pisze:

    > Może łatwiej by było przechylić sam fotel?

    Sam fotel może łatwiej, nie wiem, nie znam się.
    Ale do przechyłu fotela trzeba by jeszcze dostosować; dźwignie, pedały,
    liczniki, wskaźniki. Dodatkowo czasem zachodzi potrzeba zatrzymać się w
    poprzek stoku i wyjść/wejść do maszyny. Jedne drzwi otworzą się same, z
    tymi po przeciwnej stronie trzeba będzie się siłować.
    Te problemy też da się rozwiązać, ale jakoś tak się złożyło, że mniej
    więcej w tym samym czasie, na dwóch różnych półkulach wpadli na to, że
    lepiej/łatwiej przechylać całą kabinę. Mam za małą praktykę w orce, i
    żadną w robieniu tego na stokach, żeby kwestionować takie czy inne pomysły.