  • Data: 2020-10-12 14:23:43
    Temat: Re: Cierpienia młodego wynalazcy w realiach PRL
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:89661940-412f-4a65-a8f3-5e9c9f843d84o@g
    ooglegroups.com...
    W dniu czwartek, 8 października 2020 16:43:34 UTC+9 użytkownik nadir
    napisał:

    >No tak, ale oni tam przechylali nie tyle kabinę co silnik. A kół nie.
    >Weź to napędzaj. Hydraulicznie by było łatwiej, ale tam są zębate
    >przekładnie. Chyba że się mylę?

    Z silnika jeden wał napedu wychodzi, ewentualnie ze skrzyni do mostu
    jeden wał, i wzdłuz jego osi mozna elementy obracac.

    Film zaczyna sie od "zwykle ciagniki sie przewracaja" ... na filmie
    tez widac, ze autor rozwiazal tez sprawe inaczej - ale tu pewnie
    mozemy dopuscic inne pomysly.

    W kazdym badz razie ... powstaly jakies ciagniki gorskie, czy nie ?
    Za PRL i potem ?

    https://www.youtube.com/watch?v=H9LGRj7vzsM
    Ilosc opon moze wynikac z mocy i nosnosci, i problem srodka ciezkosci
    znika ... no zaraz - a przemysl amerykanski zaczal cos robic podobnego
    ?

    O prosze, u nas tez mial byc ciag dalszy
    https://www.youtube.com/watch?v=AdoghyEq08U

    A tak swoja droga - rolnicy zaraz posadza zboze, i sie zacznie - czemu
    kombajny sie wywracaja ...

    J.