eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaCzy w Polsce obsługuje się jeszcze 'na poważnie' centrale PC, E-10? › Re: Czy w Polsce obsługuje się jeszcze 'na poważnie' centrale PC, E-10?
  • Data: 2020-04-16 11:12:13
    Temat: Re: Czy w Polsce obsługuje się jeszcze 'na poważnie' centrale PC, E-10?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr C." napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >A tak przy okazji - jak wygląda teraz liczba 'linii głównych' czy jak
    >to się nazywało? Czy jest gdzieś raportowana (i czy osobno) liczba
    >dostępów VoIP (neostrada, kablówki)?
    >W numeracji wiem że jest pogrom, kiedyś uruchamiając centralke
    >próbowałem jakieś losowe numery na zakresach które były w 100%
    >obsadzone i po prostu nie mogłem trafić na czynną linie.

    Hm,
    https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/maleje-liczba-
    abonentow-telefonii-stacjonarnej-w-polsce-4-8-mln-na
    -koniec-2017-r

    Od szczytu to moze byc spadek o 50%, ale przeciez nie powinno byc
    problemu z trafieniem.

    Moze ten zakres zmieniono wczesniej i przeniesiono na inny ?
    Albo tam jakas kopalnia byla i sie przeniosla i zmienila numery ?

    Ludzie rezygnuja ze stacjonarek, bo wysoki abonament, ale internet
    chca miec.
    A Orange i Netia chetnie wcisna telefon.
    VoIP (no, czy aby na pewno oIP), ale sie nadal liczy jako "linia
    stacjonarna".

    J.