  • 111. Data: 2021-02-15 18:35:00
    Temat: Re: Dwor... wjazd na rondo.
    Od: "JaTolko" <h...@k...pl>

    Użytkownik "TomN" <n...@i...dyndnxs.invalid> napisał w wiadomości
    news:mvn2w3sfula7$.dlg@emil.not.valid...
    > JaTolko w

    > TyTolko jesteś miszczem świata, własnie zniknąłeś setki SORO. Kilka
    > przykładów:

    TomN,

    Podałeś przykłady rond z oznakowaniem dotyczącym pasów ruchu.

    Ja pisałem o rondzie klasycznym (tylko C-12 i A-7) bez oznakowania
    pasów ruchu, bo o takim rondzie jest dyskusja.

    > Mylisz obowiązek jazdy po prawej stronie wyspy (C-12) po wjechaniu na
    > skrzyżowanie z obowiązkiem wybrania właściwego pasa przed wjazdem na nie.
    > --
    > 'Tom N'

    TomN, nic nie mylę.

    Cały czas piszę, że nie ma obowiązku zajęcia odpowiedniego pasa, bo
    obowiązuje art. 22.3 PoRD.

  • 113. Data: 2021-02-15 18:52:28
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    JaTolko w

    > Użytkownik "TomN" <n...@i...dyndnxs.invalid> napisał w wiadomości
    > Podałeś przykłady rond z oznakowaniem dotyczącym pasów ruchu.

    Czyli przykłady z życia miejskiego...

    > Ja pisałem o rondzie klasycznym (tylko C-12 i A-7) bez oznakowania
    > pasów ruchu, bo o takim rondzie jest dyskusja.

    Pokażesz,w którym miejscu dyskusja zmieniła kierunek na SORO bez pasów
    przed, skoro cały czas mowa o zajmowaniu odpowiedniego pasa przed... Czyli
    pasy przed są, i sa oznakowane pionowo i poziomo, ale TenTolko zaprzecza ich
    istnieniu i trolluje w najlepsze.

    > TomN, nic nie mylę.
    > Cały czas piszę, że nie ma obowiązku zajęcia odpowiedniego pasa, bo
    > obowiązuje art. 22.3 PoRD.

    Debilu, znaki obowiązują, co pokazałem, ale nie dociera do cię...
    Pa!

    --
    'Tom N'

  • 112. Data: 2021-02-15 18:52:28
    Temat: Re: Dwor... art. 22.2 zmiana kierunku jazdy.
    Od: "JaTolko" <h...@k...pl>

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup
    ..

    > A gdzie to napisane ?
    >
    > J.

    J.F.

    w PoRD jest Oddział 4 Zmiana kierunku jazdy lub pasa ruchu (art. 22 i
    dalsze). Przeczytaj cały i wtedy zadawaj pytania.

  • 114. Data: 2021-02-15 19:03:14
    Od: "JaTolko" <h...@k...pl>

    > JaTolko w

    > Pokażesz,w którym miejscu dyskusja zmieniła kierunek na SORO bez pasów
    > przed, skoro cały czas mowa o zajmowaniu odpowiedniego pasa przed...

    Tom N,

    Nikt nie pisał o pasach oznaczonych. Mowa jest o pasach nieoznaczonych.

    > Debilu, znaki obowiązują, co pokazałem, ale nie dociera do cię...
    > Pa!
    > --
    > 'Tom N'

    Tom N,
    powtarzam ci. Dyskusja jest o rondzie bez oznakowania poziomego.
    Ty podałeś przykłady z oznakowaniem poziomym, czyli znaki muszą być
    i obowiązują.

  • 115. Data: 2021-02-15 21:47:49
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-02-2021 o 18:35, JaTolko pisze:
    > Użytkownik "TomN" <n...@i...dyndnxs.invalid> napisał w wiadomości

    > TomN,
    >
    > Podałeś przykłady rond z oznakowaniem dotyczącym pasów ruchu.

    No popatrz, tych ze skrętem w lewo?
    I one obowiązują?
    Przecież na rondzie PONOĆ się w lewo nie skręca?

    To jakim cudem? ;-)

  • 116. Data: 2021-02-16 00:02:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    [...]

    > No nie, ale ...
    > A gdzie to napisane ?

    Nie mogę sobie przypomnieć. Ale to jest tak oczywiste, że nie wymaga
    kodyfikacji.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 117. Data: 2021-02-16 12:55:00
    Temat: Re: Dwor... art. 5.1.
    Od: "JaTolko" <h...@k...pl>

    > Myjk w

    > ???
    >
    > IDŹ ODDAJ PJ JEŻELI JE MASZ!!!
    > SKĄD WY SIE BIERZECIE NA DROGACH?
    >
    > KURWA, TAM MOŻE BYĆ MULTUM ZNAKÓW, ŚWIATŁA, A PRZEPIS I TAK OBOWIAZUJE
    >
    > --
    > 'Tom N'

    'Tom N', napisałeś głupotę, kolejną głupotę.
    Nie zrozumiałeś art. 5.1 PoRD.

  • 118. Data: 2021-02-16 13:09:37
    Temat: Re: Dwor... rondo.
    Od: "JaTolko" <h...@k...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Przecież na rondzie PONOĆ się w lewo nie skręca?

    Na rondzie skręca się w lewo, bo przecież masz kierownicę
    i koła skręcone w lewo.
    Na rondzie nie ma zmiany kierunku w lewo.
    Na rondzie jest tylko możliwość jazdy w kierunku na wprost, lub w prawo.

  • 119. Data: 2021-02-16 13:45:14
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    JaTolko w

    > Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Na rondzie skręca się w lewo, bo przecież masz kierownicę
    > i koła skręcone w lewo.

    Wytnij jeszcze nitkę między uszami...

    > Na rondzie nie ma zmiany kierunku w lewo.

    To dlaczego jest oznakowanie na rondzie: w lewo, prosto, w prawo

    Ale tak czy tak, cały czas mowa o zajęciu właściwego pasa przed
    skrzyżowaniem...
    To czy jest ono oznaczone C-12 (plus ewentualnie A-7), czy tylko D-1/A-7
    jest bez większego znaczenia. Wtedy (przed skrzyżowaniem) podejmujesz
    decyzję w którym kierunku chcesz jechać (nie na skrzyżowaniu, tylko przy
    jego opuszczaniu).

    I cały czas mowa o skryżowaniach z więcej niż jednym pasem na wjeździe...

    Takie jak to niżej ja tne na wprost, czyli "lekko po prawej stronie wyspy",
    ale ustawiam się ja ta Toyota...
    <https://goo.gl/maps/jweneJpMSZBWJShs5>

    > Na rondzie jest tylko możliwość jazdy w kierunku na wprost, lub w prawo.

    Głupiś jak but wielomilowy:

    Tu masz C-12 bez A-7:
    https://goo.gl/maps/AJ3QcZagtf82daWGA

    Tu widać A-7 dla tych z lewej i widać, że mają na jezdni "w lewo" i "w
    prawo". Nie maja "prosto".
    https://goo.gl/maps/CYTEP2c5Jfd24SR57

    Widać, że ten z prawej ma tak samo...
    https://goo.gl/maps/9EwZsXetkgyVstvx8

    Pokażesz zapewne swoim brudnym paluchem z dupy wyjętym gdzie na tym
    oznakowanym C-12 skrzyżowaniu jest możliwośc jazdy na wprost i nie ma
    możliwości jazdy w lewo...

    Skąd wy się co rok/dwa bierzecie, że takie podstawy trzeba tłumaczyć?

    --
    'Tom N'

  • 120. Data: 2021-02-16 14:24:16
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-02-2021 o 13:09, JaTolko pisze:
> [...]
    >
    > Na rondzie skręca się w lewo, bo przecież masz kierownicę
    > i koła skręcone w lewo.
    > Na rondzie nie ma zmiany kierunku w lewo.

    A co oznacza WYZNACZONY przed rondem pas ruchu do skrętu w lewo?
    Skręt bez zmiany kierunku ruchu? ;-)