  • Data: 2023-05-21 22:57:58
    Temat: Re: Dziwny problem z kodem w C (gcc mips/pic32)
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.05.2023 o 20:52, heby pisze:
    > Może jneczej: czy znasz jakiekolwiek współczesne metody podwyżaszania
    > responsywności aplikacji, stosowane w UI?

    Coraz gorętsza dyskusja, to pozwolę sobie trochę obok tematu, ale o tej
    responsywności.

    Jak można zbudować system, który tak kiepsko działa, nikt tego nie
    testuje przed odbiorem? A mam na myśli np. biletomaty Apcoa.
    To, że przycisk wandaloodporny pojemnościowy działa po dotknięciu za 4-5
    razem, to pominę, może jest uszkodzony.
    Ale od momentu naciśnięcia do pojawienia się jakiejkolwiek reakcji na
    wyświetlaczu mija kilka sekund, po których pojawia się info o druku
    biletu i następne kilka sekund na reakcję drukarki.

    Albo wpłatomat. Komunikat, że brak papieru, czy chcesz kontynuować.
    Tak chcę, po zakończonej wpłacie komunikat... weź potwierdzenie, które
    jest dowodem... ale przecież nie ma papieru.

    To nie są jakieś darmowe apki z Google Play, tylko systemy za grubą kasę.

    Robert