  • Data: 2020-06-08 23:24:20
    Temat: Re: Embedded HTTP Server
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 08/06/2020 22:43, Maciej Sobczak wrote:
    > Właśnie nie. Bo IOStream nie ma API do obsługi czegoś takiego jak gniazdo
    nasłuchujące, ani tym bardziej do tworzenia nowych strumieni.

    Dlatego masz abstractFactory dla stumieni przekazane do Twojego kodu.

    > Kwestie bezpieczeństwa też nie muszą być rozstrzygane tylko na poziomie transportu

    Ale zazwyczaj są i to jest, powiedzmy, naturalne, że strumienie sa
    szyfrowane.

    >, więc mogą zasługiwać na osobne parametry, tak jak wspomniany alokator pamięci.
    Itp.

    Owszem, ba, powinny być odporne na uderzenia meteorytów. Ale czy aby to
    ja się zapędzam za daleko w wymyślaniu ficzerów ;) ?

    > Czyli zaproponowana przez Ciebie sygnatura też dla kogoś może być niekompletna.
    Pytanie, gdzie jest własciwa granica pomiędzy tym, co parametryzowane a tym, co
    ustalone.

    Brak odpowiedzi na to pytanie i brak abstrakcji *jakiejś* jest i tak
    gorszy niż jakaś abstrakcja.

    > Jest jeszcze etap samej emerytury, ludzie dziwne rzeczy wtedy robią.

    Na grupie to głównie wspominali GEORGE i jaki dobry jest Pascal z
    Simulą. Czy ja wiem ... może i dziwne.

    > Nie, bo jeszcze masz w bagażniku rozkładany uniwersalny stelaż/ramę i spędzisz
    wakacje próbując przykręcić do niego przepłacone w kurorcie części.

    Troche za dalego idzie ta analogia.

    > I raczej zorientowałeś się pakując wcześniej bagażnik.

    W wypożyczalni były tylko te z pontonami i te zawalone po dach nartami.
    A ja latem jadę w góry. Takiego samochodu z pustym bagażnikiem nikt nie
    wymyślił, wszysci wciskają mi w gratisie pełen bagażnik zbędnych dupereli.

    > Jakie muteksy?

    W kodzie klienta.

    > I jaki masz problem z muteksem, skoro nie masz problemu dołączając setki MB na
    guzik?

    No własnie chciałbym nie mieć jednago ani drugiego :D

    > Ja się pytam, dlaczego musi nie mieć.

    Bo znacząco podnosi to koszt jej obsługi, refaktoringu i supportu. W
    dodatku kilkoma studentami jej nie opędzisz, nagle musisz mieć senior
    dev którzy ogarniają głupi semafor.