  • Data: 2021-05-05 15:52:21
    Temat: Re: Filtrowanie spamu na tel stacjonarnym
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    nadir napisał:

    > Filtrowanie tak, ale już przemieszczanie się z komórką przypisaną do
    > lokalizacji odpada.

    Więc jeszcze raz: *na tel stacjonarnym* -- tak jest w temacie wątku.
    Przemieszczanie się w ogóle nie było w planach.

    > Ty to wiesz, ja to wiem, a "oni" nie?

    Gdy PNK wytapiał się w bólach, zwracałem uwagę na pewne rzeczy temu,
    kto przez kilka lat nie zajmował się niczym innym, tylko tymi numerkami.
    Zatem to nie tylko kwesta wiedzy.

    > Miałem na myśli konwencjonalny POTS.

    Prawo Telekomunikacyjne nie rozróżnia tego. Konwencjonalna sieć POTS
    pozostała po nieboszczce tepsie często wykorzystywana jest obecnie tak,
    że na niezasilanej linii działa usługa ADSL/VDSL, a w niej usługa VoIP.

    > Kablówka, jak sama nazwa mówi, i tak jakimś kablem do abonenta musi
    > podejść, więc co im daje przechodzenie na sieć komórkową?

    Wytłumaczyłem to w innej odnodze dyskusji.

    --
    Jarek