    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Fotoradar w telefonie
    Date: Tue, 06 Dec 2022 23:54:54 +0100

    Robert Bylinowicz <s...@g...com> writes:

    > On to chyba też html używał.

    > OE umiał MIME, trzeba było tylko ustawić w opcjach.

    To też mogło się zmieniać w czasie. Możliwe jednak że KB nie chciał
    prawidłowo skonfigurować OE (gdy już mógł), bo tym samym przyznawałby,
    że poprzednia konfiguracja była wadliwa.

    Ale to jak przez mgłę.

    OE (czy Outlook czy co to tam jest) miał różne niekompatybilne z niczym
    zachowania - wynikające z ignorancji autorów albo wprowadzane celowo,
    nie wiem. Np. słynne tłumaczenia "Re: " - chyba nie trzeba było wielkiej
    wyobraźni, by przewidzieć, jak to będzie działać. Mam wrażenie, że to
    w dalszym ciągu nie jest poprawione.
    --
    Krzysztof Hałasa