  • 81. Data: 2021-11-23 16:53:29
    Temat: Re: Green Lantern :)
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    > Przez szurów.

    Mógłbyś podać przykład urządzenia oddającego energię bez widocznego jej
    źródła? Uchronisz mnie w ten sposób przed pocięciem się, bo jestem
    szurem ;-)

    Paweł

  • 82. Data: 2021-11-23 17:40:51
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 23 Nov 2021 16:46:15 +0100, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Widać w nim wszystkie cechy garażowych wynalazców, niepojmujących
    > podstaw fizyki, popychanych mesjanizmem. To bardzo ciekawa, choć

    Ale to nie jest nośne bo to postać kompletnie nikomu nieznana.
    Powoływanie się na nią w co drugim poście jest bez sensu.

    --
    Marek

  • 83. Data: 2021-11-23 17:43:41
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 23 Nov 2021 16:53:29 +0100, Paweł
    Pawłowicz<pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom> wrote:
    > Mógłbyś podać przykład urządzenia oddającego energię bez widocznego
    > jej
    > źródła?

    Słońce? Widziałeś źródło energii Słońca?
    No wiem, teraz bedzie dyskusja czy miesci się w definicji urządzenia.

    --
    Marek

  • 84. Data: 2021-11-23 17:50:35
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 23/11/2021 17:40, Marek wrote:
    > Ale to nie jest nośne bo to postać kompletnie nikomu nieznana.
    > Powoływanie się na nią w co drugim poście jest bez sensu.

    Powoływanie się jest w zasadzie bez sensu, bez względu na liczbe razy.

    To tylko taki "argument", sprawadzajacy dysputę do absurdu, gdzie jej
    miejsce.

    Promowanie Szumiły nawet by mi przez myśle nie przeszło.

  • 85. Data: 2021-11-24 18:48:24
    Od: Piotr Wyderski <b...@p...com>

    heby wrote:

    > Bo nie ma "free energy", więc nie ma o czym dyskutować. Jeśli zaś chodzi
    > o energię ze środowiska, to jest ona znikoma i nieistotna z punktu
    > widzenia jakichkolwiek zastosowań domowych.

    Ja bym tam mikrowacikiem free energy nie pogardził, o ile będzie
    dostępny zawsze. Mam układ monitorujący, któremu to wystarcza.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 86. Data: 2021-11-24 20:11:32
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 24 Nov 2021 18:48:24 +0100, Piotr Wyderski
    <b...@p...com> wrote:
    > Ja bym tam mikrowacikiem free energy nie pogardził, o ile będzie
    > dostępny zawsze. Mam układ monitorujący, któremu to wystarcza.

    A czemu nie może być bateria fotowoltaiczna + aku na czas nocy?
    Wszystkie bezprzewodowe czujniki temp. mam zasilane światłem.

    --
    Marek

  • 87. Data: 2021-11-24 20:21:42
    Od: Piotr Wyderski <b...@p...com>

    Marek wrote:

    > A czemu nie może być bateria fotowoltaiczna + aku na czas nocy?

    Powiedzmy, że urządzenie jest zalane w betonie. Ani światło tam nie
    dochodzi, ani akumulatora nie ma jak wymienić. Takiego typu use case,
    mniejsza o ten beton.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 88. Data: 2021-11-25 19:53:39
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 24.11.2021 20:21, Piotr Wyderski wrote:

    > Powiedzmy, że urządzenie jest zalane w betonie. Ani światło tam nie
    > dochodzi, ani akumulatora nie ma jak wymienić. Takiego typu use case,
    > mniejsza o ten beton.

    No to światełka trytowe i ogniwa fotowoltaiczne - widziałem coś takiego
    na YT zdajesię.
    ...choć te 15 lat "mikrowacika" to i dobra bateria pożyje.

    --
    Mirek.

  • 89. Data: 2021-11-25 23:28:40
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.11.2021 o 21:11, heby pisze:

    Muszę podtrzymać temat bo jeszcze nie kupiłem klamotów. Rdzeń do trafa
    zdobyłem :]

    > A które, rezonansowe, są nie do końca wyjasnione?

    No właśnie te, gdzie wszelakie fluktuacje są specjalnie gaszone.
    Jakieś harmoniczne, wirowe, cokolwiek. Podobno przeszkadzają i trzeba je
    "zabijać" :) Takie ładne źródełka i zabijajo :/
    [...}
    > A na filmiku widać bardzo grube coś. Tam jest bateria. Albo pod stołem.
    > Albo diody zasilane są indukcyjnie. Albo mikrofalowo. Ale nie, raczej to
    > bateria w grubym rdzeniu.

    Noto masz inny rdzeń:
    https://youtu.be/acUc2jg-ZrU :)

    https://youtu.be/SSc74dSARLA inna replika...wchuj tego :)

    > Nic. Może warto używać brzytwy Ockhama zamiast naiwnie zakładać, że
    > ludzie są uczciwi.

    Zasadę brzytwy używam na co dzień i nie komplikuję prostych spraw. Źle
    używasz tego określenia albo go nie rozumiesz.

    Ale ja mam coś, co napędza rozwój. Nazywa się to CIEKAWOŚĆ. Ty jesteś
    zwolennikiem sceptycyzmu, czyli Hamulcowym :) Taki mnich co spali
    każdego który kręci ziemią a nie słońcem :)

    > Nie ma tutaj aż tylu frajerów, przeceniasz tą społeczność. Popytaj w
    > klubie płaskoziemców albo na po.sci.fizyka gdzie ostatni są ich tłumy.
    > "a a" też by chętnie łyknął to do pompy ciepła na Peltierach.

    Umiem odsiewać ziarna od plew ale mam też jakiś poziom wiedzy i
    oczywiście że dmucham na zimne.

    > A rozebrali ją? Tą druga? Bo leży, a i owszem. I tyle.

    No świeci sobie nawet.

    > Sama indukcyjnośc może mieć dość pojemnosci pola aby utrzymać świecenie
    > diod przez *jakiś* czas, a na filmie świeca bardzo, bardzo krótko, i
    > "rozpędzane" są z bardzo solidnego akku, co sugeruje ogromne prądy w cewce.

    Ale wiesz, że powyższym zdaniem/tezą, pogrzebałeś jakąkolwiek, swoją
    wiedzę na ten temat?

    To zdanie, które napisałeś, nie mieści się w żadnej normie. Napisałbym,
    że to megabrednia ale i tak byś nie wiedział w którym momencie :)
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 90. Data: 2021-11-26 01:22:28
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 25 Nov 2021 23:28:40 +0100
    doszła do mnie wiadomość <61a00e1d$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    od LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> :
> [...]
    >Jakieś harmoniczne, wirowe, cokolwiek. Podobno przeszkadzają i trzeba je
    >"zabijać" :) Takie ładne źródełka i zabijajo :/

    Skontaktuj się z panem Taratajcio, on ma na koncie kilka perpetuumów i
    innych tego typu wynalazków(chyba tylko dział orgonowych jeszcze nie
    budował), niestety, to wszystko blokuje mu fundacja Rockefelera,
    dogadacie się.