-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.tenant1-nat1.s
anger.ac.uk!not-for-mail
From: K <n...@e...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Hejt na elektryki
Date: Wed, 18 May 2022 14:39:02 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <t62stm$8to$1$horizn@news.chmurka.net>
References: <t60nd8$nm0$1$Cav@news.chmurka.net>
<t60u4h$roj$1$horizn@news.chmurka.net>
<4929348279$20220518124953@squadack.com>
<t62mrp$3q0$1$horizn@news.chmurka.net>
<4637566343$20220518151717@squadack.com>
NNTP-Posting-Host: tenant1-nat1.sanger.ac.uk
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Wed, 18 May 2022 13:39:02 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="horizn";
posting-host="tenant1-nat1.sanger.ac.uk:193.62.205.241";
logging-data="9144"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:91.0) Gecko/20100101
Thunderbird/91.8.1
In-Reply-To: <4637566343$20220518151717@squadack.com>
Content-Language: en-GB
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2703793
[ ukryj nagłówki ]On 18/05/2022 14:17, RoMan Mandziejewicz wrote:
> Hello K,
>
> Wednesday, May 18, 2022, 1:55:36 PM, you wrote:
>
>>>>> Producenci smrodowozów muszą już widzieć zbliżającą się z ogromną
>>>>> prędkością ścianę z którą się niebawem zderzą, bo idą na całość nie
>>>>> przebierając w środkach, żeby obrzydzić elektryki i trochę odwlec co
>>>>> nieuniknione:
>>>> To ci sami producenci musza widziec zblizajaca sie z ogromna predkoscia
>>>> sciane jesli chodzi o czas ladowania baterii i zasieg.
>>> Gdzie ta ściana? Moc łaowarek zbliża się do pół megawata
>> Ale zasieg i czas ladowania stoja w miejscu, a wez jeszcze takim
>> elektrykiem pojedz autostrada 140kmh to w ogole mozna deklarowany zasieg
>> podzielic na trzy.
>
> Na pięćdziesiąt od razu. Przeginasz. Zależność zużycia energii od
> prędkości jest taka sama przy każdym napędzie. Jak pogoniłem Alfę na
> A4 w jej wschodnim, pustym odcinku, to mocno się zdziwiłem, że potrafi
> zeżreć 18+ l/100 LPG i zasięg spada dwukrotnie. Jak zrobiłem rachunek
> sumienia, to wszystko się zgodziło.
>
No patrz, a ja dieslem kilka dni temu z UK do PL 1680km. Tempomat na
140kmh i 8-9l/100 tylko dlatego ze mam trumne na dachu i zeby nie bylo
ze wymyslam: https://ibb.co/nRgW7PK
nie ma na swiecie elektryka, ktory mi da >800km zasiegu przy 140kmh z
bagaznikiem na dachu.
>> Nie ma co tutaj dorabiac ideologii w stylu Cavallino, ze co 150km
>> trzeba robic przerwe na obiad/sen/spacer - bo on tak musi z racji
>> wieku/kondycji psycho fizycznej.
>
> A ten wtręt to po co?
>
to jest odpowiedz na to co on wypisuje w tym watku. owszem
przejaskrawiona ale zszedlem do jego poziomu absurdu.
>>>> Tez odwlekaja to co nieuniknione czyli wodor.
>>> W marzeniach. Sprawność samej elektrolizy to 60%. Ogniwa paliwowe
>>> dokładają swoje a platyna na drzewach nie rośnie. Lit prędzej czy
>>> później będzie wydobywany z wody morskiej. Poza tym - efektywność
>>> recyklingu jest coraz lepsza.
>> Oczywiscie, ze masz racje ale dlatego trawaja nad tym intesywne prace.
>> Zobaczymy co bedzie ale wiadomo juz, ze baterie osiagnely swoj szczyt
>> rozwoju i nic nowego sie tam nie wydazy.
>
> Bzdura. Do szczytu daleko. Na razie popyt przewyższa podaż i dlatego
> producenci są w stanie utrzymywać zaporowe ceny. I powstają auta z za
> małymi bateriami.
Ale tam juz nie ma miejsca na wieksze baterie a tylko w ten sposob mozna
zwiekszyc ich zasieg... i czas ladowania. Wszyscy wiedza, ze to jest
droga do nikad, a nie ma na horyzoncie nowej technologii. Z tego co
pamietam to od wrzesnia zeszlego roku chinczycy mieli seryjnie jakies
rewolucyjne baterie montowac i albo nie zaczeli albo nie sa rewolucyjne.
>
> Rzeczywisty problem będzie przy ciężarówkach dopiero.
>
I nikt nie ma na to pomyslu. Niemcy nawet maja ta smieszna trakcje
powieszana nad autostrada.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.05.22 15:57 RoMan Mandziejewicz
- 18.05.22 17:30 Myjk
- 18.05.22 17:31 J.F
- 18.05.22 17:37 Myjk
- 18.05.22 17:44 Myjk
- 18.05.22 17:49 ąćęłńóśźż
- 18.05.22 18:27 Cavallino
- 18.05.22 18:42 K
- 18.05.22 18:49 K
- 18.05.22 20:42 RoMan Mandziejewicz
- 19.05.22 07:12 Cavallino
- 19.05.22 07:12 Shrek
- 19.05.22 08:13 Myjk
- 19.05.22 08:36 K
- 19.05.22 08:47 K
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław