eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyIzera juz jest › Re: Izera juz jest
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader
    02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Izera juz jest
    Date: Thu, 19 Nov 2020 13:39:48 +0100
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 44
    Message-ID: <rp5p2p$p84$1@dont-email.me>
    References: <rp3197$bt1$1$horizn@news.chmurka.net> <rp3550$mer$1@dont-email.me>
    <5fb653ce$0$560$65785112@news.neostrada.pl> <rp5m0h$4ns$1@dont-email.me>
    <rp5md5$5li$1$Cav@news.chmurka.net> <rp5ngk$em6$1@dont-email.me>
    <rp5ohh$765$1$Cav@news.chmurka.net>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 19 Nov 2020 12:39:53 -0000 (UTC)
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="f4c9909500595201ef064e72cd140824";
    logging-data="25860";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/ZYkGdJTu7NvaKTSJGteKx"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.4.3
    Cancel-Lock: sha1:5IpjyTAhQyAJC7QpZzuOaVZEE6k=
    In-Reply-To: <rp5ohh$765$1$Cav@news.chmurka.net>
    Content-Language: en-US
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2687663
    [ ukryj nagłówki ]

    On 19/11/2020 13:30, Cavallino wrote:
    >> Do Izery?
    > Ich to chyba jeszcze nie wybrali.

    Czyli same rendery jednak? To co po drodze jechało, kartonowe pudło, czy
    Seicento z dospawana blachą?

    > Ale chodziło mi o odwrócenie sytuacji - czyj jest samochód, do którego
    > bateria powstaje w Polsce, nadwozie w Czechach, a kapitał jest koreański?

    Właściciela know-how. I nie na papierze, ale w zasobach ludzi i inzynierów.

    Zerknij na to co się dzieje w Iranie. Mają know-how i inzynierów oraz
    mają reszte świata w dupie.

    >> 1) Bateria
    >> 2) Silnik
    >> 3) Automatyka/Elektronika
    >> Wszystko to wymaga drogich, licencjonowanych technologii albo
    >> dziesiątek lat tworzenia takich technologii lokalnie.
    > Dostawcę baterii można wymienić z dnia na dzień - Jyundai nawet stosuje
    > zamiennie dwóch.

    A my mamy jakich do wyboru, co w z dnia na dzień odpalą produkcję bateri
    do *nowego* samochodu? Centra może? Unitra? Tonsil? Czy może oprzemy się
    na rozbieranych w Bangladeszu bateriach z laptopów?

    > Z silnikiem do elektryka chyba jeszcze prościej.

    Tak, to trywialne. Tam się tylko takie coś kręci. Znacznie cieżej idzie
    wybór lakieru i konfiguracji opcji do folderu. Tutaj cały sztab pracuje
    już od kilku lat. Róż rózowy czy bengalski? Caly naród śledzi w
    niepewności. Wiadomo już że nie tęczowy.

    >> I dlaczego Izera nie jest zasilana z tej własnie?
    > Nie wiadomo czy nie jest.

    Niemcy wykupili cała produkcję.

    > Na tej samej zasadzie działają elektryki z Kutna, ale już za dużo
    > mniejsze pieniądze (za to jest ich więcej).

    Czekam na *taniego* meleksa. Może być na kwasowych. Zabudowany. O
    wyglądzie Multipli. Chętnie kupię.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: