eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJaki procent kosztów wytworzenia samochodu to koszty wynagrodzeń (osobowe)? › Re: Jaki procent kosztów wytworzenia samochodu to koszty wynagrodzeń (osobowe)?
  • Data: 2021-03-01 11:44:50
    Temat: Re: Jaki procent kosztów wytworzenia samochodu to koszty wynagrodzeń (osobowe)?
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01-03-2021 o 11:31, T. pisze:

    > Podsumuję to tak - nie każdy chce mieć albo go nie stać na doposażenie
    > auta i kupno Rav4

    Nienawidzę takiej demagogii !!!!!!!!!!!!!!!
    Naprawdę nie znasz ŻADNEGO auta między Rav4 a Dusterem?

    Springa też porównasz od razu do Tesli S i będziesz na tej podstawie
    udowadniał swoje racje?

    > zamiast Dustera.

    Ale każdy kto chce mieć Dustera w wersji np. Prestige, może w zamian
    kupić Vitarę.
    I będzie to jeżdżący samochód, a nie wyrób samochodopodobny, w którym
    nic nie działa tak jak powinno.

    > Więc kupuje tanie auto. I takich
    > ludzi jest całkiem sporo

    Tyle że w porównaniu do konkurencji to wcale nie jest tanio, jeśli
    pominiemy wersję naprawdę podstawowe.
    A takich nikt nie kupuje, nawet w przypadku Dacii, bo są żenująco gołe.

    P.S.
    Widziałeś w ogóle Dustera w wersji Duster?
    Obstawiam że nie.
    Jak (mając Dustera) zobaczyłem takiego kiedyś zaparkowanego, to nie
    poznałem że to Duster.