eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJaki procent kosztów wytworzenia samochodu to koszty wynagrodzeń (osobowe)? › Re: Jaki procent kosztów wytworzenia samochodu to koszty wynagrodzeń (osobowe)?
  • Data: 2021-03-01 11:31:17
    Temat: Re: Jaki procent kosztów wytworzenia samochodu to koszty wynagrodzeń (osobowe)?
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-03-01 o 10:31, Cavallino pisze:

    > Ale miałeś Dacię, czy tylko ze zdjęć tak Ci się wydaje?
    > Bo ja miałem i zdjęcia to jedyne miejsce, gdzie wygląda ona podobnie do
    > innych samochodów.
    > W przypadku wyższych modeli cena już też robi się podobna, ale jakość i
    > jakość wykonania już nie.
    >
    >  Daje to wymierny
    >
    > Chyba nie sprawdzałeś jej parametrów, jeśli tak twierdzisz.
    > Jej cena po doposażeniu do podobnych poziomów, nie bardzo się różni od
    > cen innych maluchów.

    Podsumuję to tak - nie każdy chce mieć albo go nie stać na doposażenie
    auta i kupno Rav4 zamiast Dustera. Więc kupuje tanie auto. I takich
    ludzi jest całkiem sporo - stąd niesamowity popyt na auta używane (to
    kwestia wyłącznie ceny). A ludzie głosują nogami. Jakoś tak Dustera
    sprzedaje się więcej niż wypasionej Toyoty Rav4... :-)
    T.