-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin3!goblin.stu.neva.r
u!sewer!alphared!news.uzoreto.com!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!
peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-m
edia.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostra
da.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Jaki procent kosztów wytworzenia samochodu to koszty wynagrodzeń
(osobowe)?
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <6038c505$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
<603a06dc$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
<603cb156$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
<s1ic9q$kh7$1$Cav@news.chmurka.net>
<603cc277$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
<s1igj1$mug$1$Cav@news.chmurka.net>
From: "T." <k...@i...pl>
Date: Mon, 1 Mar 2021 12:24:34 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.8.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <s1igj1$mug$1$Cav@news.chmurka.net>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: AVG (VPS 210228-12, 28.02.2021), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 67
Message-ID: <603ccef3$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.5.147.32
X-Trace: 1614597875 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 511 83.5.147.32:63900
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4334
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2692030
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2021-03-01 o 11:44, Cavallino pisze:
> W dniu 01-03-2021 o 11:31, T. pisze:
>> W dniu 2021-03-01 o 10:31, Cavallino pisze:
>>> W dniu 01-03-2021 o 10:18, T. pisze:
>>>
>>>> Teraz trochę próbuje - nie bez sukcesów - Dacia ze swoimi autami
>>>> przebijać się ceną przy niezłym wyposażeniu i jakości.
>>>
>>> Ale miałeś Dacię, czy tylko ze zdjęć tak Ci się wydaje?
>>> Bo ja miałem i zdjęcia to jedyne miejsce, gdzie wygląda ona podobnie
>>> do innych samochodów.
>>> W przypadku wyższych modeli cena już też robi się podobna, ale jakość
>>> i jakość wykonania już nie.
>>> Natomiast
>>>> duże szanse ma Spring - będzie to chyba najtańsze auto elektryczne o
>>>> porównywalnych z innymi osiągach.
>>>
>>> Chyba nie sprawdzałeś jej parametrów, jeśli tak twierdzisz.
>>> Jej cena po doposażeniu do podobnych poziomów, nie bardzo się różni
>>> od cen innych maluchów.
>>>
>>
>> Podsumuję to tak - nie każdy chce mieć albo go nie stać na doposażenie
>> auta i kupno Rav4
>
> Nienawidzę takiej demagogii !!!!!!!!!!!!!!!
> Naprawdę nie znasz ŻADNEGO auta między Rav4 a Dusterem?
>
> Springa też porównasz od razu do Tesli S i będziesz na tej podstawie
> udowadniał swoje racje?
>
>> zamiast Dustera.
>
> Ale każdy kto chce mieć Dustera w wersji np. Prestige, może w zamian
> kupić Vitarę.
> I będzie to jeżdżący samochód, a nie wyrób samochodopodobny, w którym
> nic nie działa tak jak powinno.
>
>> Więc kupuje tanie auto. I takich ludzi jest całkiem sporo
>
> Tyle że w porównaniu do konkurencji to wcale nie jest tanio, jeśli
> pominiemy wersję naprawdę podstawowe.
> A takich nikt nie kupuje, nawet w przypadku Dacii, bo są żenująco gołe.
>
> P.S.
> Widziałeś w ogóle Dustera w wersji Duster?
> Obstawiam że nie.
> Jak (mając Dustera) zobaczyłem takiego kiedyś zaparkowanego, to nie
> poznałem że to Duster.
Jesteś strasznym malkontentem albo pechowcem :-)
Akurat jestem członkiem grupy Dustera - ma ponad 7 tys. członków i
jakichś generalnych wad tego auta nie widzę - owszem, ludzie nieco
więcej narzekają na pewne sprawy (są także niedoróbki wykonania, np.
niedolakierowanie niektórych miejsc) niż na innych grupach, ale nie są
to ilości ani rodzaje usterek, które uzasadniałyby stwierdzenie, że ten
model jest do d...
Co do Vitary - autko sprawdzone, ciut lepiej wyposażone od Dustera. Ale
przy dopłacie do wersji Prestige wraz z dodatkowymi akcesoriami w
Dusterze nie kupisz nawet Vitary golasa.
Duster Prestige 130 KM z bezkluczykowym dostępem, nawigacją,
podgrzewanymi fotelami i kamerami Multiview kosztuje 76 500.
Najtańsza Vitara z silnikiem 129 KM kosztuje 81 500. Nie ma nawigacji,
tylko radio, nie ma prawie żadnych systemów bezpieczeństwa ponad to, co
oferuje Duster.
Wydaje też mi się, że Renault ma znacznie większą sieć serwisową.
T.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.03.21 13:31 Cavallino
- 01.03.21 13:51 T.
- 01.03.21 13:58 ąćęłńóśźż
- 01.03.21 14:07 Cavallino
- 02.03.21 10:07 J.F.
- 02.03.21 10:32 J.F.
- 02.03.21 10:37 J.F.
- 02.03.21 14:02 T.
- 02.03.21 14:42 ąćęłńóśźż
- 02.03.21 14:45 ąćęłńóśźż
- 03.03.21 18:38 J.F.
- 04.03.21 12:27 T.
- 04.03.21 12:39 J.F.
- 07.03.21 15:18 Peter
- 08.03.21 07:28 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=