  • Data: 2022-01-07 15:12:09
    Temat: Re: Już nie ma bonusów w Play
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.01.2022 o 14:33, ToMasz pisze:
> [...]
    > abonament i nagle spostrzegł, że wygaduje 300 minut, a płaci za parę
    > tysięcy. jeśli tego faktu nie ma w dupie, to zaczyna kombinować.
    > potrzebuje no limit - 19,90. w a2 czy potrzebuje wszystkiego? jeśli jest
    > w stanie zrezygnować z nielimitowanych mmsów to 15zł w rodzinie.
    > jest seniorem i tylko dada - no limit za 12.5 na same rozmowy. Używa
    > telefonu kontaktowania się z ludźmi, a nie pieprzenia głupot - 9zł za
    > 300minut w virgin. i NAJWAŻNIEJSZE: doładowuje za +100zł, czasami
    > dostając jakiś bonus,  i przypomina sobie za rok że trzeba by doładować.

    Ale ja nie piszę o grupie staruchów. To osobna grupa, która głównie
    odbiera telefony od rodziny i praktycznie nie korzysta z netu.

    > dawno minęły czasy, gdzie doładowywało się za 5 zł i połączenie było
    > przerywane w trakcie rozmowy.

    Nadal jest. Mam wielu znajomych, którzy dają "głuchacza" żeby do nich
    oddzwonić. Nie czuję się wtedy lepszy ale to jest żałosne.

    > Napisałes że płacisz 30zł. może przejdź do "w rodzinie" i za to samo
    > będziesz płacić 15zł.

    Mam się wiązać z jedną siecią, kiedy jestem mobilny i używam roamingu
    krajowego? W moich lokalizacjach korzystanie z jednego operatora to
    porażka. Staruchom to tita bo bunkrują się w domach przy BTSie i go pilnują.

    > cokolwiek zrobisz - Twoja sprawa. ale nie argumentuj w sposób niezgodny
    > z faktami

    Mogę Ci jeszcze całe stado faktów wyciągnąć, które torpedują prepajdy.

    Choćby używanie telefonu jako hotspota, gdzie laptop czy inne WiFi sobie
    korzystają a ja nie muszę pilnować limitu. Oglądanie filmów w telefonie,
    zaczyna być passe, bo nie muszę się uwiązać do TV, wiele spraw załatwiam
    smartfonem, które kiedyś realizowałem na PC. YT czy komunikatory też są
    ważne. Wiele razy będąc za granicą, korzystam nawet jak z telefonu, czy
    to przez okazjonalne WiFi czy transmisją danych bo opłaca się bardziej
    niż tradycyjnie przez GSM ale nie muszę tego pilnować, jak przekroczę
    limit za granicą to mi doliczą ale kontaktu nie utracę. Zapewnienie
    sobie spokoju w abonamencie jest dla mnie ważniejsze niż 30zł czy
    pilnowanie, żeby mi się gdzieś nie skończyło nagle.

    Patrzenie geriatryczne na telefon dłuuugo będzie dla mnie dziwnolągiem
    ale nie neguję wyboru. Traktuję to raczej jak gwóźdź do trumny :)
    Amen+

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>