  • Data: 2022-01-08 21:41:12
    Temat: Re: Już nie ma bonusów w Play
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.01.2022 o 21:21, ii pisze:

    > Na tym polega korzystanie z usług w odróżnieniu od ich świadczenia.
    > Klient wybiera co mu bardziej pasuje a nie zajmuje się budowaniem sieci
    > dla operatora.

    No wiem, taki zwykły "mamichwdupizm" :) wiele osób tak ma, napluje na
    WOŚP, kopnie żebraka, rowerem wpierdala się pod koła, gdzie obok jest
    ścieżka, pierdnie w autobusie w końcu płaci za przejazd bez sieciówki,
    Wyrzuci śmieci do lasu albo peta na chodnik, poprzestawia w markecie
    towary na półkach, które wcześniej wziął ale przy kasie mu się
    odwidziało, kupi na Allegr pompkę, napompuje piłkę i odda w smarcie do
    sprzedawcy, gra w gry DEMO albo skrackuje, Windows też prosi o aktywację
    a office 2007 bo nie wymaga klucza online...długo wymieniać :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>