  • Data: 2022-01-08 12:04:26
    Temat: Re: Już nie ma bonusów w Play
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.01.2022 o 10:09, ToMasz pisze:

    > jakiej tezy dowodzi ten argument?

    Że to wąska grupa, która najczęściej zrezygnowała ze stacjonarnego i
    wykorzystują telefon w kilku procentach.

    > podobne pytanie. Ja Ci dowodzę że prepaid w 90% jest tańszy i ma 99%
    > zalet abonamentu, a ty mi piszesz że gdzies istnieje parę procent
    > prepaidowców, których ta dyskusja nie dotyczy.

    Jest odwrotnie, te parę procent dotyczy staruchów. Głównie młodzież
    korzysta z prepaidów i im ciągle brakuje a rodzice uzupełniają konto bo
    młodych jeszcze na to nie stać a rodzice często mają abonament.

    > masz racje, ale co z
    > tego. krew jest czerwona - mam racje? tylko to niczego nie wnosi- tak
    > jak Twoje odkrycia

    To nie są moje odkrycia a statystyki :] Inną sprawą jest to, że
    prepajdziarze mało wnoszą do rozbudowy infrastruktury i usług, podobnie
    jak rowerzyści do budowy dróg i rozwiązań komunikacyjnych. Zwyczajnie
    korzystają z tych dóbr bardziej na zasadzie pasożyta a nie współinwestora.

    > jak 34 miliony kart sim? Masz albo nie masz. w virgin masz sieć playa,
    > też może być prepaid.
    >
    > To co napisałeś jest argumentem, na związanie się z jedną siecią, nie
    > wykazujesz przewagi abo nad prepaidem

    Nie rozumiesz. Najwięcej prepaidów jest w sieciach innych niż Play a te
    są wybierane głównie z powodu dostępnego zasięgu lub opcji związanych z
    "głównoprowadzącycm" znaczy osobą, która ma abonament ale korzysta ze
    zniżek na prepajdy w jednej umowie. Wielu znajomych tak robi, że mają
    abo np w Orange i TV i dodatkowo mają prepaidy dla dzieci, bo wychodzi
    korzystniej.

    > wylicz je proszę po kolei

    > tak sam odziała w abo jak i w pre

    > to jest argument dla ludzi którzy wyjeżdżają  za granicę i używają
    > swojego numeru do netu. ile to procent? bo ja bym zaraz za granicą kupił
    > ichniejszego prepaida z ichniejszym netem. albo w swoim prepaidzie
    > "kupił" 1 smsem tyle ile chcę netu. natomiast w abo też masz limit. może
    > być absurdalny  - ale istnieje.
    >
    > stado faktów zakończyło się na jednym, dotyczącym 1% ludzi którzy musza
    > mieć nieograniczony net za granicą. czyli 99% pozostałych to niewolnicy
    > "wyboru" prepaida

    No to czas na zakopanie oponenta żywcem, "prawdziwymi" faktami a nie
    zmyślonymi :)

    Historia:
    https://komorkomania.pl/26350,pre-paid-lepszy-niz-ab
    onament

    No miało być tak pięknie :D

    Obecnie:

    https://www.telepolis.pl/wiadomosci/prawo-finanse-st
    atystyki/mniej-klientow-ofert-na-karte-abonament-lep
    szy

    https://spidersweb.pl/2019/11/play-homebox-tv-vs-pre
    paid.html

    https://www.telepolis.pl/artykuly/dyskusje-o-rynku/c
    zy-oferta-na-karte-jest-nam-nadal-potrzebna

    Wyżej masz statystyki, dane, fakty, które (UWAGA) całkowicie powalają to
    co dotąd napisałeś i zakopują na dnie.

    Proponuję Ci przeczytać, bo nie po to wklejam, żebyś dalej pisał bzdury.

    Doinformuj się, co się zmieniło odkąd wprowadzono prepaid aż do dnia
    dzisiejszego :)

    I to by było na tyle.

    Możesz oczywiście polemizować ale dalej będę cytował FAKTY i możesz się
    z nimi bić :)

    Amen+
    --
    LordBluzg(R)