  • Data: 2022-01-09 09:15:28
    Temat: Re: Już nie ma bonusów w Play
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.01.2022 o 12:44, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Grzexs"  napisał w wiadomości grup

    > Cos tam wyguglalem, chyba jakies zmienne warunki byly.
    >
    > Moze w jakims okresie bylo "darmowe rozmowy w sieci".
    > Moze to Tobie pasuje, ale patrzac na ilosc klientow sieci Play,
    > szczegolnie dawniej - to po prostu nie dzwoniles do innych ludzi.

    > No wlasnie.
    > Czyli internetu nie potrzebujesz, ewentualnie masz inna kartę, z ktorej
    > rozmawiasz z innymi sieciami ... jestes nietypowy uzytkownik po prostu.

    właśnie że napisał co innego. o ile jesteś w abo albo w prepaidzie na
    pakietach, dostajesz ileś tam giga do wykorzystania co miesiąc. tyle ile
    dostałeś - nie więcej. (nie za darmo). jeśli nie wykorzystasz, to
    przepadają. jeśli na jednej karcie ogarniesz rozmowy (i smsy) to na
    drugiej możesz mieć internet, kupiony na rok. Wtedy co miesiąc zużywasz
    np 1giga, a w wakacje (syn tak miał) 30 giga. bez dodatkowych opłat, bez
    kombinacji innych niż.... dwie karty sim.
    Oczywiście Lordzie bluzgu, możesz miec 30 lub więcej giga co miesiąc,
    ale wtedy nie płacisz za transfer, tylko za wygodę :)

    ToMasz