  • Data: 2022-01-09 09:06:50
    Temat: Re: Już nie ma bonusów w Play
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > https://www.telepolis.pl/artykuly/dyskusje-o-rynku/c
    zy-oferta-na-karte-jest-nam-nadal-potrzebna

    > Wyżej masz statystyki, dane, fakty, które (UWAGA) całkowicie powalają to
    > co dotąd napisałeś i zakopują na dnie.

    co ty? Kaczyński? Morawiecki?
    PRzedstawiasz dane potwierdzające argumenty adwersarza a mówisz
    dokładnie co innego.

    > Doinformuj się, co się zmieniło odkąd wprowadzono prepaid aż do dnia
    > dzisiejszego :)
    po co?
    > I to by było na tyle.
    bo nie masz argumentów?

    > Możesz oczywiście polemizować ale dalej będę cytował FAKTY i możesz się
    > z nimi bić :)
    jakie fakty? ja cały czas czekam na:

    przy założeniu że nie przebywam w polsce i stać mnie utrzymywać wysoki
    poziom "doładowania" prepaida, wskaż wady. Ja wskażę wadę abo: umarłeś -
    rodzina płaci.
    chcesz dzwonić - w abo płacisz
    nie chcesz dzwonić bo nie i tyle - płacisz dalej
    idt itd.
    jedyna ZALETA jest taka, że sam ci się pobiera z konta. czyli nieznaczna
    wygoda - nic więcej

    ToMasz