  • Data: 2022-01-08 10:09:19
    Temat: Re: Już nie ma bonusów w Play
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.01.2022 o 15:12, LordBluzg(R) pisze:

    > Ale ja nie piszę o grupie staruchów. To osobna grupa, która głównie
    > odbiera telefony od rodziny i praktycznie nie korzysta z netu.
    jakiej tezy dowodzi ten argument?

    > Nadal jest. Mam wielu znajomych, którzy dają "głuchacza" żeby do nich
    > oddzwonić. Nie czuję się wtedy lepszy ale to jest żałosne.
    podobne pytanie. Ja Ci dowodzę że prepaid w 90% jest tańszy i ma 99%
    zalet abonamentu, a ty mi piszesz że gdzies istnieje parę procent
    prepaidowców, których ta dyskusja nie dotyczy. masz racje, ale co z
    tego. krew jest czerwona - mam racje? tylko to niczego nie wnosi- tak
    jak Twoje odkrycia

    > Mam się wiązać z jedną siecią, kiedy jestem mobilny i używam roamingu
    > krajowego?
    jak 34 miliony kart sim? Masz albo nie masz. w virgin masz sieć playa,
    też może być prepaid.

    To co napisałeś jest argumentem, na związanie się z jedną siecią, nie
    wykazujesz przewagi abo nad prepaidem

    > Mogę Ci jeszcze całe stado faktów wyciągnąć, które torpedują prepajdy.
    wylicz je proszę po kolei

    > Choćby używanie telefonu jako hotspota
    tak sam odziała w abo jak i w pre

> [...]
    > zaczyna być passe, bo nie muszę się uwiązać do TV, wiele spraw załatwiam
    > smartfonem, które kiedyś realizowałem na PC. YT czy komunikatory też są
    > ważne. Wiele razy będąc za granicą, korzystam nawet jak z telefonu, czy
    > to przez okazjonalne WiFi czy transmisją danych bo opłaca się bardziej
    > niż tradycyjnie przez GSM ale nie muszę tego pilnować, jak przekroczę
    > limit za granicą to mi doliczą ale kontaktu nie utracę. Zapewnienie
    > sobie spokoju w abonamencie jest dla mnie ważniejsze niż 30zł czy
    > pilnowanie, żeby mi się gdzieś nie skończyło nagle.
    to jest argument dla ludzi którzy wyjeżdżają za granicę i używają
    swojego numeru do netu. ile to procent? bo ja bym zaraz za granicą kupił
    ichniejszego prepaida z ichniejszym netem. albo w swoim prepaidzie
    "kupił" 1 smsem tyle ile chcę netu. natomiast w abo też masz limit. może
    być absurdalny - ale istnieje.
    > Patrzenie geriatryczne na telefon dłuuugo będzie dla mnie dziwnolągiem
    > ale nie neguję wyboru.  Traktuję to raczej jak gwóźdź do trumny :)
    > Amen+

    stado faktów zakończyło się na jednym, dotyczącym 1% ludzi którzy musza
    mieć nieograniczony net za granicą. czyli 99% pozostałych to niewolnicy
    "wyboru" prepaida
    Amen