    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Martwię się
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 25 Oct 2020 12:59:59 GMT

    UĹźytkownik cef c...@i...pl ...

    > Wyciągasz taki wniosek?
    > Akurat nie jestem za nakładaniem dodatkowych kar,
    > ale też nie wierzę z zenkową wizję kształtowania prawa.

    > Nie wiem jaki jest cel.

    A jednak napisałes ze w sumie to spoko ze nalozyli wieksze opłaty.
    cbdu...

    > Nawet nie chodzi o łatanie budżetu,
    > bo to nie wpływa (przynajmniej wg autorów artykułu)
    > do budĹźetu centralnego.

    Nigdzien ie napisałem ze chodzi o łatanie budzetu...

    > Zwracałem tylko uwagę, że ustawodawca nie przewidział, że praktyce
    > nic nie uzyska takim zapisem. Jak ktoś wcześniej nie przywiązywał
    > specjalnej wagi do pieczątki o badaniach, to teraz jeszcze
    > bardziej będzie miał to w d....

    Dlatego napisałem ze to nie jest kwestia celów rzadu tylko celow
    wlascicieli stacji diagnostycznych.
    Czyzbym nie zaznaczył tego wystarczajaco dokładnie?
    Rzadzacy stwierdzili tylko ze skoro jest grupa ktĂłrej zalezy (sprawdzic
    czy nie wujek ojciec, dziadek) to czemu nie przywalic obywatelom
    dodatkowej nic nie dajacej spolecznie kary. Bo tak!

    > Ja np mam takie auto, którym rzadko jeżdżę i zdarzało mi się
    > przegapić termin badań
    > nawet o kilka miesięcy. To teraz przekalkuluję, że nie opłaca się
    > przyjeżdżać
    > na badania miesiąc po termine, tylko poczekam dwa lata.
    > Kasa SKP straci a nie zyska, pośrednio budżet dostanie w d....
    > Czyli nie o tym myślał poseł jak uchwalał.

    No mistrzostwo logiki watsonie.
    Odniosłes swoje nie jezdzace auto do sytuacji wielu osób ktore przyjada
    tydzien pozniej i zapłaca kare nie wiadomo za co...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,