    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 23 Oct 2019 12:58:05 -0700 (PDT)
    <7...@g...com>
    <5daf58c4$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <5daf6210$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <5dafd32d$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <5db08e65$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <5db09ad6$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Przejście dla pieszych i BMW
    From: s...@g...com

    W dniu środa, 23 października 2019 13:24:24 UTC-5 użytkownik Shrek napisał:

    > I co widzisz? Bo ja na przykład obwinianie tych co się zatrzymują czy
    > choćby zwalniają przed przejściami i pretensję, że piesi zamiast stać na

    Bo problem jest w tym ze ujmujac to w jezyku IT, piesi nie czekaja na pelny commit ze
    strony calego ruchu kolowego tylko na jednego co im ustapil czy umozliwil wejscie na
    pasy.

    Jeden sie zatrzymal bo akurat mial ochote/mozliwosc/wolno jechal i piesi zalozyli ze
    reszta tez sie zatrzyma.

    Reszta sie albo nie mogla zatrzymac (nie lamali przepisow, po prostu fizycznie nie
    byli w stanie) albo nie chciala (i tu zlamali przepis) ale efekt jest taki ze pieszy
    jest potracony bo mimo pierwszenstwa na przejsciu sam nie zadbal o to by sprawdzic
    czy moze bezpiecznie przejsc.

    > chodniku włażą na przejście akurat jak oni jadą. Natomiast nigdzie nie
    > widzę sygerowanego przez ciebie poparcia dla bezrefleksyjnego wchodzenia
    > na przejście.

    Taka postawe proponujesz Ty twierdzac ze nie tylko na przejsciu pieszy ma
    pierwszenstwo ale i jak na nie wchodzi.

    W efekcie wielu wchodzi i jak juz jest to zaklada (mylnie) ze nie zostanie
    rozjechany.

    Przypadek dyskutowany jest jasny.
    Zajrzyj na ten:

    https://youtu.be/NebmJxIGCeo?t=80

    To o takich akcjach toczy sie tu dyskusja.
    To sa takie sytuacje z pogranicza obu obozow tu dyskutujacych.
    Juz zignorujmy ten rower. Zalozmy ze lolek pieszo wlazl. Widzisz roznice miedzy nim a
    tymi pozostalymi osobami co chcialy przejsc?

    > Obejrzę potem.

    PS. Dziekuje za normalna rozmowe i wymiane mysli. Bez wyjazdow ad personam itp.