  • Data: 2011-05-06 08:33:05
    Temat: Re: Pytania dot. inwentaryzacji
    Od: Ziolko <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-06 10:11, Icek pisze:

    > identyczny jak zamienic paczkord UTP 1GB/s na swiatlo 10Gb/s
    >
    > to jest detal. Sedno sprawy nie jest w tym drobiazgu.
    >
    > Icek
    Ale wtedy zamieniasz na światlo!!
    Inne medium, pojemniejsze, rozwojowe.

    Detale wpływaja na całość.

    Jak masz drut to możesz powiedzieć, że nie masz możliwości technicznych
    dla innego operatora / usługi.

    I powiedz, ile pownien mieć długości "patchcord" aby uznać go za
    istotny, rozdzielający węzły??

    Poszli po najmniejszej linii oporu, światło jest "nieskończone".

    Ale to tylko moje zdanie, przemyślenia ....