  • Data: 2011-05-06 11:02:26
    Temat: Re: Pytania dot. inwentaryzacji
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Icek,

    Friday, May 6, 2011, 9:05:21 AM, you wrote:

    > ctrl c-v

    Żenujące. Chamstwo, wrzask i brak szacunku dla języka polskiego.
    Jestem znany z ciętego języka w kontaktach z klientami ale za coś
    takiego to chyba bym z pracy na zbity pysk wyleciał...

    > Mnie najbardziej uraził fakt, że zadaje naprawdę konkretne pytania. I
    > tam gdzie konkretnie pytam to dostaję obraźliwe odpowiedzi.

    To się nazywa "arogancja władzy" :(
    Najczarniejsze czasy komuny mi się przypominają. Choć nawet wtedy
    urzędnik sobie na wrzaski na petenta raczej rzadko pozwalał.

    > A problem z inwentaryzacją wykryłem wczoraj po rozmowie z Panią Prezes.
    > CHodzi o to, że UKE nie przewidziało, że mogą być operatorzy niemałych
    > rozmiarów, którzy nie mają inwentaryzacji.
    > Bo czas 30 dni jest dobry aby dostosować posiadane dane do wymagań UKE
    > ale to już za mało aby dokonać inwentaryzacji.

    Telekomy przejęły od TPSA obyczaj prowadzenia pełnej dokumentacji
    sprzętu. Poza tym jest to ich obowiązek (paszportyzacja).

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl