  • Data: 2021-04-25 22:16:56
    Temat: Re: Tworzywa sztuczne odporne na 200-300 ° C
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 25 kwietnia 2021 o 22:10:49 UTC+2 Zenek Kapelinder napisał(a):
> [...]
    ..

    il-paper-for-baking-40x33-cm.html
    pieczenia-wielorazowy-10193186672
    sposable-baking-paper-and-aluminium-foil/

    > Ale te folie do gwintów nie są używane do robienia torebek do pieczenia. Poza tym
    folie do gwintów są robione metoda skrawania. Tak zrobionej folii nie da się zgrzać,
    klejenie za drogie, żeby torebkę zrobić. Ale kombinuj dalej.
    To co na allegro to nie folia tylko tkanina impregnowana teflonem. Na osłony drutu w
    zgrzewarkach do folii się podobnej tkaniny używa. Wiem że grasz w chuja z
    odpowiedziami. Od teraz musisz znaleźć kogoś innego do talumudystycznej dyskusji.