  • Data: 2021-04-26 02:27:42
    Temat: Re: Tworzywa sztuczne odporne na 200-300 ° C
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-04-25, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale kolega nie napisal, jakie to dokladnie torebki, to skad wiesz, ze
    > takie same jak wszystkie, ktore macales ? :-)

    Problem z teflonem jest taki, że w cienkiej warstwie jest miekki i
    plastyczny, w dodatku raczej nie będzie to tanie.

    > Ale jak widac - jest i zbyt na teflonowe folie/maty do pieczenia

    Większość produktów tego typu to silikon.

    > Ale folie tez sa. Np do uszczelniania gwintow.

    Trudno to nazwac folią. Bardziej film zrobiony z lużnych, cienkich
    kłaczków.

    No i z PTFE jest jeszcze ten problem, że nowoczesne, eko-zdrowo gotujące
    gospodynie i gospodarze, unikają wszystkiego co ma PTFE jak ognia.

    --
    Marcin