  • 101. Data: 2022-12-05 13:46:18
    Temat: Re: Wodor
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 05-12-2022 o 13:21, Mirek Ptak pisze:

    > Nie - wyjęcie telefonu spowodowało by nieodwracalną stratę czasu ;)

    No jasne.
    Względnie prawda byłaby zbyt dobrze widoczna. ;-)

    > Jakbym wcześniej zatankował...

    Nie.
    Nie wyłapałeś kluczowego fragmentu:
    "elektrykiem naładowanym w domu"

    > Ostatni mak czy cos podobnego w odległości akceptowalnej jest we
    > Frydku-Mystku i nawet jest tam obok w centrum handlowym ładowarka:
    > https://www.plugshare.com/location/142256
    >
    > 50kW - obleci :)

    Nie bardzo, skoro czas się liczy

    , ale ciągle jest to zaledwie 100 km od domu.

    A przypomnij, ile masz km w sumie?
    Bo może by wystarczyło.

  • 102. Data: 2022-12-05 13:47:12
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 05.12.2022 o 13:41, Cavallino pisze:

    > No i dlatego chciałbym zrozumieć, co się nie zgadza?
    > Chodzi brak możliwości ładowania ze swojego gniazdka?

    Gdybym jeździł jak Myjk koło komina, żeby ładowania na publicznych były
    promilem to bym miał BEV. Niestety większośc tych co robią
    https://media.tenor.com/xz-7xQrM1i0AAAAd/oh-hell-no-
    no-no-no.gif
    na propozycję zmiany na BEV zdecydowanie nie mają w perspektywie
    zaledwie promila ładowań na publicznych ładowarkach.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 103. Data: 2022-12-05 14:02:43
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 05.12.2022 o 13:46, Cavallino pisze:
    > A przypomnij, ile masz km w sumie?
    > Bo może by wystarczyło.

    Od domu do ładowarki na parkingu trasą optymalną z Google 348 km, ale
    jadę krótszą - 310 teraz przez Piestany, lub może z 10 więcej przez Hlohovec

    Pozdrawiam - Mirek

  • 104. Data: 2022-12-05 14:21:27
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 05-12-2022 o 13:47, Mirek Ptak pisze:

    > Gdybym jeździł jak Myjk koło komina, żeby ładowania na publicznych były
    > promilem to bym miał BEV.

    Dalej nie wiem o co Ci chodzi.
    Pisz konkretniej.
    Nic co do tej pory pisałeś, nie dyskwalifikuje elektryka w codziennym
    użytkowaniu.

    Poza wyborem Twojego miejsca zamieszkania, ale przy odrobinie chęci, to
    też da się ogarnąć.

  • 105. Data: 2022-12-05 14:24:31
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 05-12-2022 o 14:02, Mirek Ptak pisze:

    > Od domu do ładowarki na parkingu trasą optymalną z Google 348 km, ale
    > jadę krótszą - 310 teraz przez Piestany, lub może z 10 więcej przez
    > Hlohovec

    No to zimą musisz się na krótko gdzieś zatrzymać na doładowanie, ale
    latem w ogóle.
    Wystarczy dorobić ładowanie pod domem i nie ma tematu.

    Oczywiście zakładając wybór odpowiedniego auta.
    Generalnie ja bym to nawet Soulem ogarnął, ale ja nie muszę dużo (długo)
    spać i zapitalać dla samego zapitalania....

  • 106. Data: 2022-12-05 14:29:00
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 05.12.2022 o 14:24, Cavallino pisze:
    > ale ja nie muszę dużo (długo) spać i zapitalać dla samego zapitalania

    Też nie muszę, ale chcę :) i nie zapitalam dla samego zapitalania - po
    prostu potrzebuję tu być na określona godzinę.

    Pozdrawiam - Mirek

  • 107. Data: 2022-12-05 14:32:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 5 Dec 2022 12:00:16 +0100, Mirek Ptak wrote:

    > Jak trzeba to się zatrzymuję, a że zwykle nie trzeba... :)

    > Jak będzie 5 to zobaczymy :)

    > No jak najbardziej - dzisiaj o 6:30 zatankowałem w Gliwicach, po 28
    > minutach byłem w macu przed granicą, po kolejnych 7 (długo czekałem na
    > tosty ;) ) byłem z powrotem na A1.
    > To tankowanie wystarczy mi na dojazd, dojazdy do JLR i powrót. Ponowne
    > tankowanie w przyszły poniedziałek w drodze na SK :)

    No ale widzisz - w praktyce miales z 15 minut przerw.

    Mozna by bylo zajechac pod Maca, podlaczyc sie do ładowarki, pojsc po
    tosty, spokojnie zjesc, zajsc do toalety, wrocic i jechac dalej.

    Tylko:
    -musi byc pod Mac ładowarka,
    -duzej mocy,
    -i niezajeta ...
    -i niedroga jak dla Ciebie :-)

    J.

  • 108. Data: 2022-12-05 14:32:33
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 05.12.2022 o 14:21, Cavallino pisze:

    > Dalej nie wiem o co Ci chodzi.
    > Pisz konkretniej.

    Nie dryfuj z tematem, konkretniej się nie da - nie uda mi się
    eksploatować BEV z promilem ładowań na publicznych ładowarkach - co tu
    bardziej konkretnego napisać?

    > Nic co do tej pory pisałeś, nie dyskwalifikuje elektryka w codziennym
    > użytkowaniu.

    Oczywiście że nie - dla niektórych. Dla mnie w sumie też, ale jak
    pisałem wielokrotnie uciążliwości z tym związane dla mnie są nie do
    przeskoczenia.

    Pozdrawiam - Mirek

  • 109. Data: 2022-12-05 14:43:30
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 05-12-2022 o 14:32, Mirek Ptak pisze:

    >nie uda mi się
    > eksploatować BEV z promilem ładowań na publicznych ładowarkach - co tu
    > bardziej konkretnego napisać?

    Np. dlaczego nie?
    Oczywiście gdy tą (jak rozumiem darmową) ładowarkę na parkingu w pracy
    potraktujesz jak swoją i zrobisz sobie miejsce ładowania pod blokiem.

    No chyba że chodzi Ci tylko o to, że faktycznie nie będą to promile,
    tylko procenty....

  • 110. Data: 2022-12-05 14:44:45
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 05-12-2022 o 14:29, Mirek Ptak pisze:

    > Też nie muszę, ale chcę :)

    Nawet za cenę dwa razy wyższej ceny auta?

    > i nie zapitalam dla samego zapitalania - po
    > prostu potrzebuję tu być na określona godzinę.

    Wystarczy wcześniej wyjechać i po sprawie.