  • 11. Data: 2015-10-09 14:33:06
    Temat: Re: A jednak piesi nie będą mogli bezkarnie włazić pod koła
    Od: Czesław Wiśniak <p...@w...pl>

    > W tamtych krajach ? No bo przeciez nie w Polsce ...

    Nie znam statystyki bo nie chce mi sie szukac ale moim zdaniem w Polsce.
    Wynika to z przepisów.

  • 12. Data: 2015-10-09 14:35:42
    Temat: Re: A jednak piesi nie beda mogli bezkarnie wlazic pod kola
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kupisz samochod i zaczniesz jezdzic to zrozumiesz o czym napisalem.

  • 13. Data: 2015-10-09 14:36:37
    Od: "HubertO" <j...@f...pl>

    > Właśnie stosowna kretyńska ustawa upadła w parlamencie.

    Upadła tylko dlatego, bo Senat ją odrzucił, wcześniej Sejm to uchwalił.
    Po odrzuceniu przez Senat, Sejm nie zdołał jej uchwalić ponownie.
    Za tą ustawą była większość PO, przeciw PiS, PSL.

    http://www.senat.gov.pl/sklad/senatorowie/szczegoly-
    glosowania,167,111,8.html
    http://www.sejm.gov.pl/sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=gl
    osowania&NrKadencji=7&NrPosiedzenia=102&NrGlosowania
    =53

  • 14. Data: 2015-10-09 14:43:03
    Od: Czeslaw Wisniak <p...@w...pl>

    > Kupisz samochod i zaczniesz jezdzic to zrozumiesz o czym napisalem.

    Jezdze od `91 roku glownie po Wawie. A ty co, przyjechales Moskviczem prosto
    z ZSRR?:) A rozumiem, droga hamowania dluga.

  • 15. Data: 2015-10-09 14:51:55
    Od: Czesław Wiśniak <p...@w...pl>

> [...]
    glosowania,167,111,8.html
    > http://www.sejm.gov.pl/sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=gl
    osowania&NrKadencji=7&NrPosiedzenia=102&NrGlosowania

    Odrzucił głownie PiS (co moglo byc polityczne, zobaczymy czy wymysla cos
    swojego). Natomiast wniosek złozył taki jeden buc z PO:/

  • 16. Data: 2015-10-09 14:53:33
    Temat: Re: A jednak ... jest obowiązany zmniejszyć prędkość.
    Od: "HubertO" <j...@f...pl>

    > Właśnie stosowna kretyńska ustawa upadła w parlamencie.

    Obecnie obowiązuje
    Rozp. o znakach i sygnałach drogowych.
    par. 47, pkt 4:
    Przed przejściem kierowca jest obowiązany zmniejszyć prędkość,
    aby nie narazić na niebezpieczeństwo WCHODZĄCYCH, lub wjeżdżających.

  • 17. Data: 2015-10-09 14:55:10
    Od: Czesław Wiśniak <p...@w...pl>

> [...]
    > Przed przejściem kierowca jest obowiązany zmniejszyć prędkość,
    > aby nie narazić na niebezpieczeństwo WCHODZĄCYCH, lub wjeżdżających.

    To jest martwy przepis co widać po niejakim "kukuryku":)

  • 18. Data: 2015-10-09 14:56:06
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 09.10.2015 o 14:08 Myjk <m...@n...op.pl> pisze:

    > Ale dobrze, że ta ustawa upadła. Przy obecnej mentalności ludzi
    > (pieszych i kierowców) to nie był najlepszy pomysł.

    Przy żadnej mentalności to nie jest najlepszy pomysł.
    Owszem, w zależności od mentalności można wytresować ludzi do głupich
    zachowań łatwiej lub trudniej ale głupie zawsze będzie głupie.
    Pomijając wszystkie oczywiste oczywistości, to bezsensowne zatrzymywanie i
    ponowne rozpędzanie ton żelastwa bo pieszy nie może poczekać na lukę, nie
    jest zbyt ekologiczne. Ja tylko ciekaw jestem gdzie są ekolodzy.

    --
    SW3
    ----

  • 19. Data: 2015-10-09 15:06:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Czeslaw,

    Friday, October 9, 2015, 2:27:53 PM, you wrote:

    > Wpierdalaja tzn, ze wymuszaja na tobie zatrzymanie? Bardzo dobry pomysl,
    > zeby nauczyc cie kultury a jak ci nie pasuje to sie przenies do ZSRR! No
    > jeszcze jakis afryka ci zaostaje:)

    Wieśniaku, prawa fizyki nie ustępują przed kulturą. Samochód w miejscu
    się nie zatrzyma a ofiarą będzie pieszy a nie kierowca.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 20. Data: 2015-10-09 15:11:24
    Od: "HubertO" <j...@f...pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To jest martwy przepis co widać po niejakim "kukuryku":)

    Dzięki temu przepisowi kierowca nie może tłumaczyć się, że nie dał
    rady wyhamować. Nie zmniejszył prędkości, to i nie wyhamował.

    Nie słyszałem, aby "kukuryku" był postrachem pieszych.