eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCO2 w układzie chłodzenia › CO2 w układzie chłodzenia
  • X-Received: by 10.157.18.211 with SMTP id g77mr699407otg.19.1472637996108; Wed, 31
    Aug 2016 03:06:36 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.157.18.211 with SMTP id g77mr699407otg.19.1472637996108; Wed, 31
    Aug 2016 03:06:36 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer03.iad.high
    winds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!c52no12100
    371qte.1!news-out.google.com!n186ni1045ith.0!nntp.google.com!n75no413729ith.0!p
    ostnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 31 Aug 2016 03:06:32 -0700 (PDT)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=94.254.162.31;
    posting-account=lxPFxgoAAADr3EYSIqgXWjQHFYesfZK1
    NNTP-Posting-Host: 94.254.162.31
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <6...@g...com>
    Subject: CO2 w układzie chłodzenia
    From: Pablo Eldiablo <p...@g...com>
    Injection-Date: Wed, 31 Aug 2016 10:06:36 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2633
    X-Received-Body-CRC: 3634699835
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2587649
    [ ukryj nagłówki ]

    Czołem

    pytanie za 100 punktów: czy obecność CO2 w układzie chłodzenia (test chemiczny)
    zawsze musi oznaczać walniętą uszczelkę pod głowicą?

    Pacjent to L200 2,5 did. 3 tys. km temu po przegrzaniu silnika pękła głowica, olej
    dostał się do układu chłodzenia.
    Naprawa - wymiana głowicy, zasyfionej chłodnicy, pompy wody, większości przewodów
    ukł. chłodzenia. Co się dało, było kilkukrotnie płukane chemią. Niestety na pewno w
    kanałach silnika, nagrzewnicy itp. nieco masła olejowego zostało.

    Teraz po przejechaniu ok. 3k km zrobiłem test chemiczny na obecność CO2 w układzie
    chłodzenia - i niestety już po drugim zassaniu czynnik zmienił barwę.

    Silnik pracuje normalnie, w płynie chłodzącym nie ma masła, olej wygląda normalnie,
    nic się nie zbiera pod korkiem, temperatura równo w połowie skali...

    Czy obecność dwutlenku węgla może być spowodowana resztkami oleju, które nie zostały
    dopłukane z kanalików i zakamarków układu po pierwszej awarii? Czy jednak powinienem
    się przejmować i póki jeszcze nie walnęło konkretnie, rwać znowu głowicę?... :( Nie
    muszę chyba dodawać, że koszty są potężne, żeby to porządnie zrobić...

    pablo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: