  • Data: 2019-11-06 19:24:20
    Temat: Gniazdko 230V Wifi
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć.

    Stosuje zdalnie sterowane gniazdka 433MHz "z Biedronki", z pilotem i
    małą przeróbką która pozwala mi wciskać przyciskie z software.

    Działa.

    Przegladam sobie allegro z nudów i nagle:

    https://allegro.pl/listing?string=gniazdko%20wifi

    Tanio, że aż zastanowiłem się ... Może by tak kupić?

    I teraz pytanie:

    Czy te gniazdka potrafią pracować w trybie kiedy *łączą* się z siecią
    wifi w moim domu (WPA2) i widać je poda jakimś numerem IP oraz
    wystawiają jakieś prymitywne API typu setState( bool _state ); oraz bool
    getState(); ?

    Pytanie głównie dlatego że czytając opisy widzę że to wszystko "szajs ze
    sterowaniem z apką". Czyli komplenie bezuzyteczne badziewie wymagające
    parowania z telefonem przez sieć wifi. Tak przypuszczam z opisów.

    Są w ogóle jakieś gniazdka zgłaszające się normalnie w sieci wifi?

    PS. Już miałem takie sobie zrobić na esp8266 ale może taniej wyjdzie
    zakup gotowca ;)