    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Irokez <n...@w...pl>
    Subject: Ma ktoś laptopa HP Pavilion Power? - ekran jako podpórka
    Date: Wed, 2 May 2018 16:33:13 +0200

    Witam.

    Oglądałem w necie, że ten laptop po otwarciu matrycy wykorzystuje brzeg
    ekranu jako nogi.
    Pojechałem do MM, nie było "powera" ale była ta zwyklejsza wersja,
    fajny, metalowy palmrest ale faktycznie otwarcie pokrywy to uniesienie
    pupy laptopa i opieranie się na nibynóżkach na brzegu ekranu.

    No ok, ale... ma ktoś dłużej? Powstały luzy na zawiasach i jeździ to po
    stole we wszystkie strony?

    Bo już się tak waham, czy brać HP Pavilion Power 15 i5-7300H
    (15-cb004nw) - z voucherem fajnie cena wychodzi, czy jednak dopłacić
    500zł do ACER Aspire 7 A715-71G-52WE + wymiana matrycy na IPS (ACER też
    krócej na baterii chodzi bo ma 48Wh a HP ma 70Wh).

    --
    Irokez