    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: AMOLED czy IPS TFT, co lepsze?
    Date: Fri, 30 Sep 2016 18:18:04 +0200

    Użytkownik "Yerine Ictimai" napisał w wiadomości grup
    >Już wiem, że AMOLED ma takie przewagi:
    >wyraziste kolory,

    No, mozna by z tym polemizowac ... po ochlonieciu z pierwszego
    wrazenia.

    >jeżeli czarny kolor przeważa na ekranie wówczas oszczędza energię
    > (zapalają się tylko te piksele co trzeba)

    Za to jak nie jest czarno ... gorace te Samsungi, gorace.
    Ale nie wiem - driver do ekranu, czy procesor graficzny ...

    Co ciekawe, bo przeciez swiatlo w LCD tez z LED pochodzi ... ale nie
    AMO :-)

    >Ale facet mi powiedział że ponoć AMOLED widać słabiej w jasnym
    > słońcu, niż IPS, prawda to?

    Raczej nie.
    Owszem, byly kiedys wyswietlacze LCD transflectiv, ale od dawna nikt
    ich do telefonow nie wsadza.

    J.