  • Data: 2019-08-13 20:07:53
    Temat: Re: Alfa
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, August 13, 2019 at 1:43:05 PM UTC+2, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Dałem się namówić w lutym. Już żałuję. W serwisie za samo podanie mocy
    > silnika szacowany koszt usługi rośnie z 500 do 900 PLN. Pomimo tego,
    > że ani materiały ani usługa nie zależą w tym przypadku od mocy
    > silnika.

    Ja z czyms takim jade do osiedlowego mechanika, pytam ile wymiana oleju (~35) +
    filtrow (nie pamietam, ale podobnie) i przywoze swoje na wymiane (z alledrogo)
    Troche mi ich szkoda bylo, bo w tym badziewiu (159) wymiana filtra oleju wymaga
    zdjecia oslony spod silnika (kanal, kilkanascie srub...)
    Kabinowy, paliwa zmieniam sam (5-10min)
    Ostatnio, przy okazji wymiany sprezym nie ustalalem ceny wymiany oleju i policzyli
    ~60 ;)
    Do kompa nie podpinaja, ale mam swoj interfejsik... w mojej alfie (z DPF) trzeba
    wpisac/zresetowac wymiane oleju.