  • Data: 2018-11-29 21:02:43
    Temat: Re: Arduino, SIM900A, SMS
    Od: "Michal M. Lechanski" <m...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.11.2018 o 15:59, Michal M. Lechanski pisze:
    > Dobry wieczór,

    Jeszcze raz dziękuję za pomoc. I od razu proszę o jeszcze - z jakiegoś
    powodu kod, który działał bez problemu (wysyłanie sms), nagle przestał
    działać. Odbierać mogę, a po usunięciu delay(10) nawet długie
    wiadomości, ale nie mogę wysłać.

    Nic w kodzie się nie zmieniło, zresztą nawet wklepując ręcznie komendy
    AT w terminalu przy próbie wysłania sms dostaję ERROR. Czy jest jakiś
    sposób zdiagnozowania, jakieś logi gdzie można by szukać co popsułem
    albo cokolwiek, co by wyjaśniło co ten ERROR znaczy?

    > Pomożecie? Z góry bardzo dziękuję.

    No właśnie, pomożecie? Z góry dziękuję.

    --
    Michał