    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Artyku? w najnowszym Elektronik-u
    Date: Fri, 01 Aug 2014 04:29:31 -0500

    On Fri, 01 Aug 2014 11:16:30 +0200, Micha? Smolnik
    <m...@g...com> wrote:

    >WG Electronics, to nie WB Electronics od produkcji specjalnej.
    >
    >Wywiad jest tu:
    >http://elektronikab2b.pl/wywiady/23486-rozmowa-z-ta
    deuszem-gornickim-prezesem-firmy-wg-electronics#.U9t
    arLtq1fU

    >Jeszcze nie czytałem.

    Cytat:

    "Spróbuje, biorac pod uwage moje doswiadczenia z firma ARM, która
    reprezentujemy jako WG Electronics od wielu lat, pokusic sie o jakies
    prognozy."

    W tym momencie przestalem czytac. To jest zwyczajnie marketing.
    Anglicy mowia ze opinia jest "biased"

    A.L.